Wij hebben een mobiel met ecru beertje in zachte kleuren, maar nu las ik dat een mobiel beter felle kleuren kan hebben, omdat babies dat beter kunnen zien. Nu kijkt onze dame nogal graag om zich heen en ze vindt muziekjes ook heel erg fijn, dus voor de box willen we graag een mobiel. Welke is nou echt leuk voor babies, voordat ik meteen die fisher price mobiel koop...
ik heb er een van winnie de poeh en deze vind ze helemaal geweldig. je hebt er 3 muziekjes op en je kunt hem op verschillende manieren instellen. muziekje aan/uit, lampje aan/uit en ook welk muziekje je wilt hebben. hij draait in het rond en denk dat hij naar zo ongeveer 5 minuutjes vanzelf ophoudt. hij is makkelijk te bedienen en heeft hele leuke felle kleurtjes. ik heb er even een foto van gemaakt voor je terwijl me dochter ligt te spelen. weet niet of hij duidelijk genoeg is
die van winnie is echt leuk zeg maar voor een jongetje wel een beetje zoet ik zou die van de hema niet kopen (die is met fel gekleurde vogeltjes oid, of waren het nou visjes... nouja, die van de hema dus), die hebben wij gekregen (en tsja dan kun je t niet maken hem nooit op te hangen he) maar behalve dat we het geluid zowieso al niet mooi vonden, zowle qua klank als het deuntje, werd hij na een paar maanden enorm vals. bovendien vond ik hem zelf ook niet zo mooi om naar te kijken hihi mijn zoontje daarentegen vond hem wel geweldig! maar als mama zijnde moet je ook steeds naar de deuntje luisteren he wat ik belangrijk vind als ik een nieuwe mobiele ga kopen, is dat hij makkelijk op te draaien is (of beter nog, met afstandsbediening, lang leve de luxe), die van de hema vond ik niet fijn op te winden
Hier was een grote hit, de tiny love mobile (playgro?) Je hebt m in diverse uitvoeringen, maar ze zijn allemaal met klassieke muziekjes erbij. De vorige heb ik tweedehands gekocht maar is helaas stuk dus voor de baby heb ik laatst deze weer gekocht in de aanbieding bij prenatal hij is zoooo leuk!
Ik heb even gekeken naar de mobielen van tiny love en die zien er wel goed uit zeg! Hebben ze dat bij prenatal?
Hier is ook de Tiny Love favoriet! Ik had er een van een vriendin gekregen, maar helaas had die de vakantie niet overleefd... Wij haden deze: http://www.tinylove.com/toy.aspx?toyId=34&state=toyTypeId=13@elementId=0@ageId=0 Het nadeel van deze vind ik, dat die dingen waar de beestjes aanhangen vrij makkelijk afbreken, en dat krijg je bijna niet meer gemaakt. Op een gegeven moment gaan ze er naar grijpen, en aan hangen en daar kon deze dus niet tegen. We hebben op vakantie meteen een nieuwe gekocht, want Jelle kan echt niet zonder, maar dan de uitgebreidere versie. Deze: http://www.tinylove.com/toy.aspx?toyId=75&state=toyTypeId=13@elementId=0@ageId=0 Het lampje gebruiken we nooit, want als je dat aanzet is de batterij te snel leeg. En als de batterij bijna leeg is en je doet het licht aan, word de muziek echt enorm vals.. Jelle is inmiddels 8 maanden, en ik moet de mobiel nu echt buiten de box draaien omdat hij hem anders naar beneden trekt, maar hij is nog steeds veruit favoriet! Het is een duur ding, maar al het ged waard!
bedankt allemaal voor jullie reakties! Manlief is er ook al weg van, dus ik denk dat het zeker goed komt
Wij hebben er 1 van Winnie (zelf gemaakt) en 1 van Tiny love. Eerst hadden we er eentje van Forever friends, maar die was geen succes, te zachte kleuren.
Hier ook van TinyLove... groot succes! Je moest Iza eens horen toen ze een maand oud was en het ding stopte met draaien, hihi! Nog steeds vindt ze hem heel interessant, maar gaat inderdaad wel grijpen. Dan hoor je ineens "tik, tik, tik", apparaat weer in de stress!
Hier ook de tiny love. Mijn dochtertje vind hem geweldig ! En ik ben blij dat hij 15 min aan blijft en daarna zelf uitschakeld. Zo kan ik wat in huis doen.
De nieuwe muziekmobiel van Fisher price, de rainforest blaadjes muziekmobiel! Hij is echt superleuk! Er zitten oerwoudgeluiden bij maar ook 3 muziekjes net als de tiny love! Verder gaan de blaadjes open en dicht en draait hij rond... Er zit nog een lampje in en een afstandsbediening...........Dus kun je zelf bepalen wanneer aan of uit.
Ik ben echt fan van Forever Friends! Schattig.. Jammer dat het geen succes was. Waar heb je die gekocht?
Ons meiske is helemaal wild van Betsy Bunny van Tiamo, is gewoon een hele simpele met 4 konijntjes eraan en een muziekje, maar zij gaat stralen als ik haar in de box leg!
Zoë vindt die van Playgro echt helemaal geweldig. Zodra ze hoort dat ie opgewonden wordt,worden die ogen van haar zo groot en begint ze helemaal te lachen. Hadden vorige week de Rainforest van Fisher Price ook gehaald maar ook heel snel weer teruggebracht. Zij (en wij) vonden hem erg tegenvallen als je kijkt naar de prijs.
kies er in elk geval eentje die lang draait. De onze van tiamo was nu 2 minuten afgelopen, erg onhandig. mijn zoon lag bij een vriendin vaak onder de tiny love muziekmobiel, dat is echt een superding.
heb ook de tiny love besteld was nu op internet in de aanbieding voor 39,95, volgens mij zijn ze in de winkel wel een stuk duurder?