wanneer "inleidbaar" ???

Discussion in 'Zwangerschap' started by dawosuto, Jan 11, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dawosuto

dawosuto Lid

Nov 19, 2010
    39
    1
    0
    NULL
    NULL
    Vraagje, vanaf welke baarmoedermondsituatie kan je ingeleid worden?? Ik heb een supersupersuperzware nare zw. schap achter de rug, of nou ja, bijna. Ben bijna 35 weken. Nu is al heel lang toegezegd dat ze met 38 weken gaan inleiden, MAAR als "de boel" nog potdicht zat, werd het toch écht nog geen inleiden, hoe zwaar en naar ook, want, zo werd er beredeneert, dan is hetk indje er echt nog niet aan toe. Oké dan.....

Nu ben ik dit weekend weer met spoed opgenomen, kreeg zowaar zaterdag wéér een aanval van weeën, hebben ze me getoucheerd en ja hoor...."de boel" is al helemaal week, en ze konden al met een vingertopje naar binnen, maar daarachter was het nog wel dicht ofzoiets zeiden ze. Wie weet dit, vlgs. mij zeiden ze dat het dan idd. al inleidbaar was, maar ik twijfel en het zou zo'n rust gevan als ik het zekerder weet dat ik het hier nog even vraag, (waar kan je beter zijn dan bij ervaringsdeskundigen, :D)Zou dit al genoeg zijn om sowieso inleidbaar te zijn, (laat staan bij hoe de situatie van de baarmoedermond dan al is bij 38 weken)Dit is ons derde kindje trouwens.......

Wie heeft hier ervaring mee?? of kan er wat zinnigs (of niet haha) van zeggen?!!!

groetjes Dawosuto

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

je zou theoretisch inleidbaar zijn.

echter ik het wel zo als het kindje er niet klaar voor is. kan het leiden tot een spoedkeizersnee en tot een hele slechte start voor je kleintje

3. dawosuto

dawosuto Lid

Nov 19, 2010
    39
    1
    0
    NULL
    NULL
    weet ik hoor, maar nu zit hij ook niet het allerveiligste in mijn buik en zijn er zeer gegronde redenen om in te leiden. Daarom wachten ze wel tot 38 weken, zo lang mogelijk als veilig is!

Share This Page