baby voelen?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Fayy, Jan 10, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fayy

Fayy Niet meer actief

hee meiden

ik voel de hele tijd gekietel rechts in mn buik daar waar dr voetjes liggen maar voel t alleen rechts..kan dat ook je baby zijn? ik had altijd voorgenomen dat je dat door je hele buik zou voelen hihi
    aah ben zo benieuwd :D;)

2. Musty

Musty VIP lid

Jul 2, 2008
    10,414
    0
    36
    kan de kleine zijn :D hier heeft meneer zn voeten ook eke keer of links of rechts in mn zij geparkeerd

je kan ze op 1 plek voelen of als ze dolle boel daar binnen aan t maken zijn overal ;)

3. Chai

Chai Niet meer actief

Ik voel het ook meestal op 1 of twee plekken tegelijk, lijkt op handjes en voetjes tegelijk als dat gebeurd.
    En pas sinds een week dat ik echt soms heel me buik voel bewegen afentoe.
    Het begint met kietelen en word daarna echt kickboxen als ze groter worden.. :D

4. Fayy

Fayy Niet meer actief

hihi ik voel alleen nog wat gekietel.. ben benieuwd waneer ik een schopje krijg ofzo hihi echt spannend:D t kietelt soms zo datk gewoon zit te krabben zo erg :p

5. arije78

arije78 Lid

Aug 20, 2008
    86
    0
    0
    Administratief Medewerkster
    Zutphen
    Ik voel een soort vlindertjes in mijn buik of eigenlijk ook een soort gekietel sinds 1 week echt heel leuk om te voelen alleen jammer dat ik het alleen zelf nog voel en mijn man niet die is ook zo benieuwd :)

6. 2juli

2juli Lid

Jan 5, 2011
    7
    0
    0
    ja ik vraag me ook af of het ons kindje is die ik voel.
    Vaak aan een kant soms ook ergens anders. niet de gehele dag door en ook niet alle dagen.
    voel ik ook een soort gekietel, weet het anders ook niet te beschrijven. zou het leuk vinden als dat het kindje blijkt te zijn.

7. Fayy

Fayy Niet meer actief

hihi ja zal leuk zijn als we t al konden weten dat dat het kindje zou zijn.. khad vanacht echt zown plopje soort van belletje dat stuk ging..echt een gek gevoel hihi
    en dat gekriebel.. het is denk gewoon de baby.. maar daar komen we snel genoeg achter..want nu voel je dit en later voel je de schopjes hihi

Share This Page