Ojee ik ben nu 29 weken zwanger en de afgelopen 3 dagen heb ik deet opgesmeerd omdat ik hellemaal lekgestoken word Nu zat ik inneens te denken mag dat wel en ben gaan googlen nee hoor Had ook de bijsluiter niet gelezen omdat hij er nog stond van vorig jaar dus er hellemaal niet bij stilgestaan Het bevat 40% deet en vroeg me nu af of het niet schadelijk is geweest Wat gebruiken jullie voor anti mug ik ga morgen gelijk wat anders aanschaffen
ik heb nog geen mug gezien het hele jaar... maar meestal gebruik ik van dat spul met een geur waardoor muggen wegblijven. Kan dit vanwege mijn allergie niet op mn huid hebben, dus smeer ik het op het bed en in de lakens enzo... Kan niet echt zeggen dat het helpt hoor... Misschien is een klamboe wat voor jou?
Je heb het er al opgesmeerd dus terug draaien kan je het niet meer je kleintje zal van zo kleine hoeveelheid niet ziek worden los laten en voortaan niet meer smeren Geniet
Ik heb gewoon zo'n anti muggen stick, geloof van etos, maar weet eigenlijk niet wat erin zit Edit: Citronella olie
ik heb van bij de appotheker een zalf tegen de jeuk en beten op basis van kamille ,sta nog steeds vol maar komen percies geen nieuwe bij