Wat wilden jullie nog doen voor de bevalling?

Discussie in 'De bevalling' gestart door angel229, 9 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel229

angel229 Niet meer actief

Aanstaande maandag word ik ingeleid. Nu ben ik eens aan het bedenken wat ik nog allemaal wil doen voor de bevalling (vooral leuke dingen met mijn man). Hebben jullie nog ideeën of hoe hebben jullie het aangepakt.

Op mijn lijstje staat al:
    Buikfoto's maken en met manlief uiteten gaan.

2. Jute

Jute Fanatiek lid

20 jul 2011
    2.011
    204
    63
    Vrouw
    Stofzuigen:D.
    De avond voor mijn bevalling heb ik mijn haar nog gekleurd en de badkamer schoongemaakt alleen nog niet gestofzuigd. Ik zei nog dat ik "morgen" wel zou stofzuigen.

3. beebje082011

beebje082011 Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.498
    275
    83
    Ik wil eigenlijk continu mijn huis op orde hebben, want stel dat het gebeurt en ik even uit de running ben, bezoek over de vloer krijg etc.

Verder heb ik er 'savonds vooral behoefte aan even met mijn man alleen te genieten van de tijd en het niets doen... gewoon ons tweetjes, met in ons achterhoofd dat er een grote verandering op komst is en we nooit meer hetzelfde ritme zullen leven zoals nu. Het is toch een echt andere manier van leven met een kindje erbij. Ik vind het gewoon heerlijk dat we nu nog alle tijd voor elkaar hebben... maar waarschijnlijk zullen we eens het kindje er is wel een weg vinden hoe we het allemaal het best kunnen aanpakken.

Oh en ik heb de afgelopen tijd ervan genoten met mijn moeder erop uit te gaan zoals we altijd deden, als ik me verveelde belde ik mijn moeder en dan gingen we lekker onbezorgd dagje shoppen oid. Na de komst van de baby zal ook dat veranderen!

4. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Uit eten en op vakantie, en dat hebben we beide niet gedaan. Nu zit ik echt uit te kijken naar ons eerste etentje weer samen (september zoals het er nu naar uit ziet) en onze allereerste vakantie met z'n drietjes, nog niet geboekt.
    Echt doen wat je nog wilt doen hoor want van uitstel komt afstel... ik riep het al vanaf 34 weken en het is er gewoon niet van gekomen.

5. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ik wist donderdagaochtend dat ik me om 1600 moest melden in t ziekenhuis. Toen heb ik nog gestofzuigd, ben nog naar de bibliotheek geweest, en heb thuis nog vanalles opgeruimd. Ooh ja, nog ff gedouched en geschoren:p:p

Succes:D Wel leuk btw dat je nog ff uit eten gaat!

6. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

ik moest normaal maandag 28februari binnen om ingeleid te worden , ik wou nog naar de cinema en uiteten gaan met men man zaterdags maar mijn meisje had er anders over beslist en is uiteindelijk 24februari uit haar zelf gekomen

7. angel229

Het huis poetsen en op orde brengen gaat sowieso niet. Doe al zeker 2 maanden het huishouden niet meer. Doet man allemaal. Nu willen we echt nog pakken wat we pakken kunnen.

Ik ben er zelfs bang voor dat nu we een datum hebben er een last van me af is en de bevalling misschien zelfs gewoon natuurlijk op gang komt. Heb wel weer weeënachtige pijn. Dus maar eens even afwachten!

8. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Mijn verjaardag vieren, maar meneer besloot dat dat de perfecte dag was om mamma haar kadootje te geven ;).

9. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Ik heb als een bezetene staan soppen en boenen om mn huis schoon te krijgen :) Ben mn hele zwangerschaps kotsmisselijk geweest dus ik had zowat 9 maanden niks kunnen doen. Maar richting de uitgerekende datum voelde ik me ineens een stuk beter en ben ik de schade in gaan halen. Ik moest er niet aan denken dat zo'n kraakheldere kraamverzorgster zou zien hoe vies mn huis was! Heb toen zelfs de onderkant van de traptreden staan boenen, haha. Hormonen hè ;)

10. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik wilde de was bijwerken en alles aan kant hebben. Dat is niet gelukt en toen heeft mijn heel erg lieve kraamhulp dat gedaan :)

11. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Ik wou bij de oudste nog een nieuwsbrief naar mijn klanten sturen. Terwijl ik achter de computer zat begonnen de weeën. Die nieuwsbrief heb ik nooit meer afgemaakt, want 3 uur later had ik een baby. Was 38 weken zwanger en werkte gewoon nog (eigen zaak). Achteraf vond ik het wel jammer dat ik niet echt verlof had gehad en had kunnen relaxen.

Bij de jongste wilde ik helemaal niks meer doen, alleen nog bevallen, maar toen liep ik ook al 1,5 week overtijd. Dus toen die zich eindelijk aandiende was ik er meer dan klaar voor!

12. naad24

naad24 Bekend lid

22 sep 2008
    771
    0
    0
    Ik werd op 3 januari ingeleid dus ik heb daarvoor nog oud en nieuw gevierd met vrienden:D......de avond ervoor heb ik heerlijk met m'n man film liggen kijken. Lekker relaxed gedaan zodat ik uitgerust m'n bevalling in kon gaan

13. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    de kerstboom opruimen hahahaah.

uiteindelijk midden in de weeën bezig geweest om die op te ruimen.... nou ja manlief vooral ik kon weinig moest elke keer stoppen ahaha.

was trouwens wel blij dat we hem opgeruimd hadden! was wat afleiding en we hadden weer wat meer ruimte in huis ahah.

14. Novan

Novan Actief lid

16 aug 2010
    154
    0
    0
    leidinggevende kinderopvang
    wij wilden ook nog op vakantie, maar dat is er helaas niet meer van gekomen door het werk van mijn man (eigen zaak). Nu proberen we de laatste tijd toch zoveel mogelijk "vakantiedagjes" te plannen. Zo zijn we gisteren lekker naar het bos geweest en hebben we lekker buiten de deur geluncht.

Oh ja, en ik ben nog even naar de kapper geweest. Ik ga niet zo vaak, maar het leek mij wel handig dat nog even van te voren te doen.

15. angel229

Kapper heb ik ook nog gedaan, een week of twee geleden. Ook voor mijn man was dat wel handig :D.

Kerstboom opruimen heeft mijn beste vriendin (werd ook plotseling ingeleid) ook nog gedaan. Het ding stond eigenlijk pas net....

Deel Deze Pagina