wanneer innesteling

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door marloes84, 2 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wanneer innesteling gevoeld?

1. 1,2 dpo

2. 3,4 dpo

3. 5,6 dpo

4. 7,8 dpo

5. 9,10 dpo

6. 11,12 dpo

7. 13,14 dpo

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. marloes84

marloes84 Bekend lid

21 aug 2011
    500
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo,

Zouden jullie mij kunnen vertellen wanneer jullie denken de innesteling gevoeld te hebben. Of ook natuurlijk als je het zeker weet. en ook graag de lengte van de cyclus..

dus nog even op een rijtje
    wanneer innesteling
    hoe lang is de cyclus

Bedankt!

2. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    dat is per vrouw verschillend, daar kan denk ik niemand je een passend antwoord op geven ;). Maar de meeste cyclussen zijn tussen de 28 en 31 dagen. En de eisprong is meestel 12/16 dagen na je ongesteldheid. Maar het kan net zo goed langer of korter duren. Je innesteling is vaak een paar dagen na je eisprong. Heb je enig idee wanneer je ongesteld moet worden of wanneer de laatste keer was? Probeer dat voor jezelf een beetje bij te houden. Dan kun je het een beetje berekenen

3. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    sorry zie nu je banner ;) jou cyclus is wat langer als gemiddeld, erzijn wel handige bereken programmatjes die je een indicatie kunnen geven. Google maar eens eisprong berekenen

4. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Hoi Marloes84,

Ik heb nog niet echt een cyclus. Ben half juli gestopt met de pil, daarna onttrekkingsbloeding, en sindsdien niet gemenstrueert (ontpillen). Zit vandaag op cyclusdag 107.

Maar vorige week denk ik misschien een eisprong gehad te hebben (rekbaar slijm, gevoelige borsten, krampjes). Heb geen ovutesten/tempen gebruikt, dus zeker weten doe ik het niet.

Afgelopen zaterdag zat er een streep helderrood bloed bij het afvegen. En t/m gisteren af en toe wat bruin slijm bij het afvegen. Als het een innesteling is geweest dan zou dat 3/4 DPO zijn geweest. Volgens mij erg vroeg, maar het schijnt mogelijk te zijn.

Of het echt zo is, weet ik volgende week vrijdag als ik weer een testje doe.

5. marloes84

marloes84 Bekend lid

21 aug 2011
    500
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik bedoelde eigenlijk meer met mijn vraag of je het gevoeld hebt als je op dit moment zwanger bent.

meer zeg maar gewoon om het eens te zien wie wanneer wat en hoe..
    voor mijzelf heb ik geen idee hoe mijn cyclus loopt hiervoor nog maar een keer ongesteld geweest ivm stoppen van de pil weet ik dus helemaal niet hoe mijn cyclus verder loopt.. en ik was gewoon even nieuwsgierig of je kunt weten voelen wanneer de innesteling is.

6. Sannya

Sannya Actief lid

17 jul 2010
    262
    0
    0
    Ik heb het bij mijn eerste en derde zwangerschap gehad. Geen bewijzen natuurlijk, maar heb echt buikpijn gehad. Wist ook zeker dat ik zwanger was.

7. ToyaAp

ToyaAp Actief lid

1 sep 2010
    418
    0
    16
    Zuid Limburg
    Ik lees mee!!!

8. MM1981

MM1981 Bekend lid

30 dec 2010
    668
    0
    0
    7 en 8 dagen na mijn ovulatie voelde ik innestelingspijn. Het voelde als mentruatiekrampen, maar dan naar binnen gericht ipv naar buiten uitstralend (klinkt dit vaag? ;) )

Ik had overigens een heel rommelige cyclus: dag 31 ovulatie.

9. marloes84

marloes84 Bekend lid

21 aug 2011
    500
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo MM1981,

Had je ook bloed bij het afvegen?
    ik lees hier vaak dat dat hiermee in het verband kan staan.
    Begrijp ik je goed als je zegt dat je 7 of 8 DPO de innesteling hebt gevoeld?

10. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Ik heb alleen altijd een innestelingsdip in mijn temperatuur als ik zwanger ben. Daaraan weet ik het. Pijn voel ik niet...

11. MM1981

MM1981 Bekend lid

30 dec 2010
    668
    0
    0
    Heb 2 dagen flink last gehad van die buikpijn: was echt de innesteling. Ik was daarbij heel erg moe en had een heel onbestemd gevoel. Ben toen zelfs eerder van mijn werk naar huis gegaan.
    Hier staat mijn kaartje: 33a09e Ovulation charts on FertilityFriend.com

Ik heb op dag 7 een minuscuul klein fliebertje bloed verloren. Zie ook de "C*" op dag 38.

Achteraf gezien dus allemaal goede tekenen.

12. marloes84

marloes84 Bekend lid

21 aug 2011
    500
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ mm1981 ik heb nu een heel klein drupje bloed in mijn onderbroek gevonden net zoals zaterdag heb dit nog nooit eerder gehad ook niet voordat ik aan de pil begon. Dus daarom dacht ik misschien.... Dat ik zwanger zou kunnen zijn

Ik weet ook dat het wat anders zou kunnen zijn ivm pilstop. Wil mezelf ook niet helemaal gek maken want heb pas over een week mijn nod.

Meer ervaringwn hiermee zijn welkom!

13. marloes84

marloes84 Bekend lid

21 aug 2011
    500
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb er even een poll aan toegevoegd, dan wordt het wat overzichtelijker voor de antwoorden

14. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik was dan wel zwanger geworden via ICSI (vruchtbaarheidsbehandeling), maar ik had de innesteling duidelijk gevoeld.

Op 20 oktober 2010 had ik de terugplaatsing van een embryootje. Zo'n 6 daagjes later kreeg ik me 's nachts toch een pijn rond mijn linkereileider....(Tenminste, in die omgeving; het was geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap!) Het was net alsof er iemand aan hing te trekken. Kon gewoon niet goed liggen. Dacht echt dat er iets niet goed was. Volgende dag ook naar het ziekenhuis geweest (na telefonisch contact te hebben gehad. Dit in verband met mijn overstimulatie.) Zij konden echter niks vreemds vinden. Vijf dagen na die vreemde pijn had ik een positieve zwangerschapstest. Ik vermoed dus sterk dat ik de innesteling heb gevoeld.

Deel Deze Pagina