zonnen en zwangerschap?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MarielleB, 6 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    hoi,
    Even een vraagje. Wij zijn onze vakantie aan het boeken. Nu heb ik iets gehoord over de zon en zwanger zijn. Aangezien de vakantie pas over 2 maanden is is er kans op zwangerschap. Hoe zit dat met de zon. :(
    Mag ik gewoon in zomer kleding in de zon lopen en het zonnenbaden op het strand en bij het zwembad niet of hoe goed moet je opletten hiermee?

groetjes MarielleB

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    zo rond week 16 kun je last krijgen van een zwangerschapsmasker en dus moet je je goed insmeren. pas als je weer wat verder bent kan je kindje last hebben van het felle licht op de buik en dus wordt geadviseerd je buik te bedekken met een handoekje tijdens het zonne. daarnaast oppassen dat je het niet veel te warm krijgt en dus veel drinken. je hoeft echt niet helemaal ingepakt rond te lopen hoor en je kunt best genieten van het zonnetje en zo afentoe zwemmen is ook goed om af te koelen. dus insmeren en zorgen dat je niet oververhit raakt en genieten maar

3. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    Ik kan dus best een uurtje of 2 aan het zwembad liggen als ik me maar goed insmeer. en ik hoef geen petje op als ik in de zon loop of zit.

MarielleB

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    de kans op een zwangerschapsmasker is vaak pas na de 16de week, insmeren is voldoende als je dan zwanger zou zijn.

5. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    gelukkig maar dan kan ik gerust op vakantie

marielleB

Deel Deze Pagina