Hallo Ik ben 5 maanden geleden gestopt met de pil en vanaf dat moment zijn mijn vriend en ik aan het proberen voor een baby . Ik heb een regelmatige cyclus van 28 dagen, maar de afgelopen 2 maanden heb ik precies 5 dagen voordat ik ongesteld moet worden wat bloedverlies Dit heb ik nooit eerder gehad en na wat zoekwerk op het internet leek het erop dat het een innestelingsbloeding had kunnen zijn. Beide keren werd ik daarna wel ongesteld maar het lijkt mij niet echt logisch dat het beide keren een innestelingsbloeding had kunnen zijn. Nu hoor ik om mij heen dat het ook een miskraam had kunnen zijn.... Ik weet het nu echt niet meer! Ik hoop dat iemand mij meer duidelijkheid kan geven.
Ik heb laatst een zwangerschapstest gedaan en die was helaas negatief. Het is allemaal zo verwarrend. Ik lees tegenstrijdige berichten op internet en van mijn huisarts word ik ook niet veel wijzer.
kan ook het begin zijn van je menstruatie, dat heb ik namelijk jaren gehad beetje bruinachtig bloed vlak voor mijn menstruatie