Hoe houden jullie het vol ?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Elfje Arwin, 21 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elfje Arwin

Elfje Arwin Actief lid

9 jan 2007
    237
    0
    0
    achterhoek
    Hej allemaal,

Zoals jullie zien kan ik (eindelijk) over een paar dagen testen...

En de ene dag ben ik er helmaal van overtuigd dat ik zwanger ben
    ( heb echt veel symptonen, die overigens ook van het ontpillen kunnen zijn )

En de andere dag heb ik zoiets van; ik ben toch nog niet zwanger..

Ik word echt helmaal gek van mijzelf (en mijn stemmingen; de ene dag helmaal happy en dan slaat het ineens om naar een huilbui ), en ik weet het je kan er beter niet teveel mee bezig zijn maar hoe doe je dat ?

Sorry voor mijn gezeur maar ik moest het ff kwijt...
    ( die stomme hormonen ook )

2. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Af en toe laat ik mijn huilbuien maar gewoon gebeuren, en als ie over is haal ik een bos bloemen voor mezelf, of ik ga lekker onder de douche, neem een maskertje maar ja, daar moet je van houden natuurlijk...Verder spreek ik regelmatig af met vriendinnen, ze weten allemaal waar ik mee bezig ben, dus als het nodig is praat ik erover met ze maar soms is het ook heerlijk om even onbezorgd met ze te lachen en een biertje te drinken. Eerst had ik mezelf alles verboden, geen alcohol, geen aspirines (wel maanden met hoofdpijn lopen) voor mijn man geen strakke boxers maar dat heb ik nu afgeleerd en het gaat weer prima! Tuurlijk, heb ik ook zulke dipjes, die heeft iedereen hier denk ik, maar kop op meid, nog ff afwachten en dit is geen gezeur hoor! Dit zijn gewoon helaas de beslommeringen van een vrouw die heel graag een kindje wil...oh ja en soms kijk ik ook wel even bij het onderwerp "eerste symptomen" dat is soms ook handig. Beetje lang verhaal geworden dit, maar hoop dat je snel zwanger raakt, en je kunt hier altijd ff stoom afblazen. Succes!

3. Elfje Arwin

Elfje Arwin Actief lid

9 jan 2007
    237
    0
    0
    achterhoek
    Dank je wel !
    Dit had ik ff nodig
    Ik ga gelijk kijken....
    Ik hoop dat je heel snel zwanger word !

4. Debster82

Debster82 Actief lid

29 mei 2007
    170
    0
    0
    Hoi hoi,

Ik herken het ook maar al te goed ik moet nog 5 dagen wachten totdat ik mag testen als de RD weg blijven.
    Ik ben erg misselijk en op de ene dag heb ik zoiets van zou het echt zo zijn en een andere dag zo van zal toch wel niet.
    Net zoals mijn voorganger zou ik ook adviseren mocht je een dip dag hebben verwen jezelf met iets wat je leuk vind. Hier ga ik me denk ik ook aan houden hahaha.
    In ieder geval wens ik je veel succes en ik zal voor je duimen.

Groetjes
    Debbie

5. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Ik probeer ook zoveel mogelijk afleiding te zoeken (niet zo moeilijk nu met de drukke laatste weken op school > veel toetsen na te kijken) en af en toe zeur ik even alles van me af op het NOD-forum...

6. prinsessebes

prinsessebes Actief lid

12 jun 2007
    168
    0
    0
    Ik ben ook een gierende hormonenbom. Ik ben een ramp, superemotioneel, warrig, afwezig, lief, leuk, onzeker en huilerig. Als ik bezig ben en er zijn niet teveel zwangeren en kleine kinderen om me heen dan gaat het goed. Ik wil graag afgeleid worden door vriendjes en vriendinnetjes die nog lang niet aan kinderen denken. Volgens mij is het wel normaal in deze fase van je leven. Stom van mij, maar ik had hier nooit echt bij stil gestaan. Ik dacht gewoon, nouja als je kinderen wil dan stop je gewoon met de pil. Dan begin je met foliumzuur. Vervolgens leef je gewoon op dezelfde manier door als voorheen, totdat je ineens heel erg overtijd bent. Dan herinner je je weer dat je geen anticonceptiepil meer slikt, maar foliumzuur. Dan doe je een test, en dan is het raak.

Boehoehoe, was het maar zo. Mijn hoofd loopt over van al die hormonen, mijn buik giert ook als een idioot. Ik vrolijk mezelf op door lekker te koken en door lekker te doen waar ik zin in heb. En flauwe grapjes maken met mijn vriend werkt ook heel goed. Ik vroeg hem vandaag of zijn zwemmertjes wel al een A-diploma hebben gehaald....

Groetjes,
    Sonja

7. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Om eerlijk te zijn... Ik hou het niet meer vol... Op dit moment ben ik alles bui, probeer mijn partner tot het uiterste uit , ben moe en voel me zwaar shit... ( he nu ik dit schrijf pmsje misschien? ) Voel lichamelijk niets dus heb geen tekken van wel of neit zwanger izjn en baal nu al omdat ik waarschijnlijk zondag of maandag gewoon onig ga worden....

Dus ook al doe ik enorm mijn best ik hou het eigenlijk niet meer vol ;)

8. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Ik word soms ook helemaal gek van mezelf. Ik beloof mezelf elke keer dat ik er niet meer zoveel mee bezig ga. Ook niet zoveel meer op dit forum. Maar dat is erg moeilijk! 8)

Ik moet eerlijk zeggen dat het na mijn miskraam nog wel 10x belangrijker lijkt om direct weer zwanger te worden. Het is zelfs zo debiel dat ik gisterochtend nog een testje heb gedaan, ondanks dat ik toch echt aan het leegbloeden was. :D :D Erg eigenlijk he?!

Het lijkt ook wel of er overal zwangere vrouwen rondlopen. Vandaag zag ik er ook al weer 3! Zo wordt ik natuurlijk nooit eens een keertje afgeleid. :( ;)

Dus tja, je bent echt niet de enige!

Hopelijk worden we allemaal heeeeel snel zwanger! [-o<

9. Bahar

Bahar Actief lid

21 mei 2007
    404
    0
    0
    Ik kan ook niet meer wachten. Daarom ga ik morgen ook weer testen. Ik word er ook gek van ik wil er ook niet aan denken. maar dan zit ik weer achter de pc en dan lees ik van getest voor nod positief. Ik hoop dat ik ook morgen positief test (haha) Ik hoop het voor ons allemaal. Maarja wie weet.

gr. bahar

10. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Ik had het ook hoor, om iedere maand gek van te worden! Geen zorgen.. voor je het weet ben je 30 weken zwanger ;)

11. knorrsan

knorrsan Actief lid

15 mrt 2007
    103
    0
    0
    het ene moment kan ik me wel weg dragen en heb zoiets ik ga gelijk naar de etos om een test te halen maar ja dacht een andere keer dat het ook raak was en had een test gehaald en de volgende dag waren de duivels er...dus durft niet echt, dus wacht tot zaterdag

12. sangerdjan

sangerdjan Actief lid

6 jun 2007
    160
    0
    0
    Oosterhout
    het is ook gewoon onwijs zwaar .. vooral als je je objectief ga kijken ... onbewust zie je ineens heeeeel veel dikkuh buiken om de hoek komen ... dan denk pffffff waar blijft mij buikje

en ja de ene dag ben ik er meer mee bezig als de andere dag ...ooit zal het wel voor de 3de keer lukken

de aanhouder wint zullen we maar zeggen

heb al twee schatten van kinderen Damian van 9jr en justin van 5 jr .. :oops:

13. HJ1977

HJ1977 Actief lid

6 jun 2007
    447
    1
    0
    Dat gek worden, daar heb ik nu al last van. En wij zijn nog maar een maand bezig, dus dat gaat heel snel!
    Ik heb het niet met mensen die kleine kinderen hebben, maar wel met zwangere mensen. Als ze klagen over kwaaltjes moet ik echt hard op mijn tong bijten. Ondertussen denk ik: wat zeur je nou, je bent toch zwanger?
    Maar goed, aangezien dat niet echt een sociaal voelend antwoord is om te geven spui ik daar voornamelijk over bij een vriendin met 2 kinderen. Zij weet helemaal hoe het voelt om bezig te zijn met zwanger raken en kan het zich helemaal voorstellen. Zo voorkom ik dat ik straks niemand heb om tegen te praten als IK straks zeur over MIJN zwangerschapskwaaltjes! ;)

14. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Testen doe ik pas echt als mijn nod geweest is, hoewel ik deze maand even zou willen ervaren hoe het is. Maar gelukkig was het rot weer vandaag en ben ik dus neit de stad in geweest... NU dus gewoon wachten tot zondag.

15. prinsessebes

prinsessebes Actief lid

12 jun 2007
    168
    0
    0
    Hihi.. Ik zit hier even te lezen hoe ontzettend nerveus en gespannen iedereen (incluis mij) hier is. Ik word er gillend gek van, echt waar. Nu bedenk ik ineens dat het toch ook wel een beetje grappig is dat vrouwen hun leven lang een zo plat mogelijke buik willen, maar nu zitten wij hier een beetje te kniezen omdat we juist geen dikke buik hebben. :)

Veel succes voor alle dames die ook lijden aan de zwanger-worden-stress!

Groetjes,
    Sonja

16. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    ik hou het ook bijna niet uit hoor die laatste week.
    maar het is van moetes he hihi

17. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Nou er zijn gelukkig nog meer mensen die zich hetzelfde voelen!
    Pfff kan er soms ook niet tegen hoor. WIl zo graag en dan vooral proberen er niet te veel mee bezig te zijn...... nou dat lukt dus echt niet he! :(
    Doe mijn best maar ja.

Van de week op kraamvisite geweest en dan zie je zo'n klein hummeltje liggen.... ach zo schattig! Denk je meteen IK WIL OOK! :evil:
    Laten we het er maar op houden dat onze tijd ook wel komt.

Hebben gister geklust en gister of vandaag mijn ei, dus we zijn goed bezig zeg maar :D We doen in ieder geval ons best.
    We zullen het einde van de maand zien. Nog even geduld (al is dat soms zoooooooo moeilijk! )

18. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik hou het ook niet meer vol .....ik word stappelgek van mijzelf .....hoe langer de duivels weg blijven hoe meer ik aan een beebje denk .......
    ik loop gewoon even vast , zat vanmiddag op het werk weer te huilen .... ik ben alleen maar aan het huilen ( en echt waar normaal verkrimp geen spier )
    sorry hoor meiden voor mijn negatieve uitval .....
    ik zal me weer inhouden , ik ga zo proberen een slapie te doen en dan zet ik gelijk weer even mmijn verstand op nul ....
    dan kom ik morgen weer vrolijk op ....in ieder geval met frisse moet dan :D

L.sybje

19. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik ben ook heel wisselend. De ene keer denk ik: We hebben nog tijd genoeg, de andere keer zit ik helemaal in een dip. Nu ben ik aan het wachten en het duurt zo lang.... Maar goed, we zien wel! Ik zit altijd helemaal in een dip als ik ongesteld ben geworden. Dan denk ik meteen dat t NOOIT gaat lukken.... Maar dat zal vast wel niet.

20. Elfje Arwin

Elfje Arwin Actief lid

9 jan 2007
    237
    0
    0
    achterhoek
    ben blij ( nou ja eigenlijk ook wer niet ) dat ik niet de enige ben.
    Vandaag heb ik gelukkig een goede dag, dus ik sta er nu weer een beetje positief in, maar ik heb wel een soort rare krampen net of ik ongi moet worden maar toch net weer iets anders...
    ahhhhh was het nu maar alvast maandag....

succes allemaal en heel veel liefs

Deel Deze Pagina