hoi dames ik heb een vraag wanneer is na de bevruchting ongeveer de innesteling of wanneer was dat bij jou? ik lees op verschillende sites wat anders heel verwarrend! groetjes
meestal tussen de 8-14 dagen zover ik weet. vandaar dat je nooit eerder dan 8 dagen na je eisprong kan testen
Hoi hoi Bij mij was het 11 dpo.. achteraf gezien de innesteling gevoeld maar het is bij iedereen anders! Groetjes Mariska
Innestelen is in principe tussen 6dpo en 10 dpo. Op 5dpo is een embryo een blastocyst en gereed om te gaan 'hatchen' (uit zijn schilletje kruipen en ingraven in de baarmoederwand).
vanaf wanneer moet je tellen dan? Ik heb afgelopen donderdag duidelijk mijn eisprong gevoelt. (voel ik iedere maand) bedankt voor jullie reacties. groetjes
vaak voel je de dagen ervoor je ei, dus zou er nog wel een dag ongeveer erbij tellen, just to be sure
Ik heb vanaf donderdagmorgen tot donderdagavond veel pijn gehad en vrijdag was het nog gevoelig. dus wanneer was dan die eisprong of donderdag of vrijdag? ik snap het nu helemaal niet meer. wat kan een vrouwenlichaam ingewikkeld zijn hahaha
dat is sowieso lastig te voorspellen, als je geen ovutesten gebruikt. net zo goed lijkt het maar zo en komt het alsnog een paar dagen later of juist eerder. helaas zit er geen wekkertje dat zou ideaal zijn hihi