Wanneer innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door nikie86, 8 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hebben jullie de innesteling gevoeld en zoja wat voelde je dan?? En wanneer had/heb je die ongeveer gehad?

Ik heb hem wel bij mn vorige zwangerschap gevoeld. Ik hield toen echt alles bij .. ja erg he :p van mn eisprong tot innesteling wist t precies. Ik voelde toen wat buikkrampen en zat toen 7 dagen na DPO.

Nu zit ik +/- 4 dagen na DPO en heb een enorm weeig gevoel in mn buik sinds vanmiddag. Alleen lijkt me een innesteling wat te vroeg niet? ;)

2. LMI

LMI Bekend lid

21 jan 2014
    655
    54
    28
    Vrouw
    Ik heb niets gevoeld van de innesteling. Wel verloor ik 9 dpo een beetje roze slijm.
    4 dpo lijkt me vroeg voor een innesteling, maar wie weet is je eisprong iets eerder geweest?

3. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben bang van niet..zou betekenen dat ik op dag 10 of 11 al een eisprong had..normaal heb ik deze rond de 12e dag. Van t gemiddelde uitgaan dan..soms heb ik ook wel eens een cyclus van 31 dagen maar ook wel eens van 24 dagen. Is niet altijd iets van te zeggen..

maar is dag 10 of 11 niet te vroeg voor een eisprong? heb wel eens gelezen dat t ene eitje sneller rijpt dan bij iemand anders maar toch

4. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Belgje :)
    Kan best op dag 10 of 11.
    Ik ben toch zo'n rappe ;)

Succes!

Deel Deze Pagina