Weet niet of mijn vraag hier goed staat, maar wat merkte je bij innesteling. Ik zou nu ong rond mijn innesteling kunnen zitten. Voel sinds gisteravond een soort van trilling rond mn bm. Je weet wel net alsof je een trillend oog of spiertje hebt. Ik voel het niet continu. Maar wat merkte jullie vd innesteling?
haj meis dat is volkomen verschillend bij een mens. de een voelt de insteldag wel erg. en dan voellen de meeste zich grieperig maar je bent het niet. en somigen merken helemaal nik.s ik heb oook niks gemerkt na me inestel pas. sc6 meid ga duimen.
Ik heb ook niets gevoeld, maar wel een paar druppels bloed verloren, dacht dat het m'n ongi was, maar blijkt dus achteraf de innesteling geweest te zijn
Ik voelde me (buik)grieperig. Had last van mijn darmen. Ik dacht dat ik echt een beetje ziek was. En omdat ik toen al minstens 60 dagen niet ongesteld was, ging ik niet meer van een zwangerschap uit.
giga buik en rugpijn (net heele heftige menstruati buikpijn) dit had ik bij me zoon , en nu van het weekend had ik het weer maar kan pas over 8 dagen testen
Heb hier ook niets gevoeld, voor mij wat het zelfs een verrassing dat ik uit mezelf een eisprong had! (daar kwam ik dus later achter)
Hihi, ik had precies hetzelfde, dacht dat ik de buikgriep had. Dit was een paar dagen voor mjn NOD trouwens.