Hallo, ik heb even een vraagje. Ik ben nu voor het eerst aan het tempen en m'n temperatuur schommelde de afgelopen dagen (ben nu op dag 13) zo tussen de 36.4 en 36.6. Maar gisteren was het 36.1 en 36.2. Is dit normaal : : Heb al even gekeken op het forum, maar kan het zo niet zo snel vinden
Ik heb ook een vraagje over temperatuur daling maar wel iets anders: namelijk: 18 oktober weet ik zeker dat ik mn ovulatie heb gehad doordat ik toen het meeste van dat draadjesslijm had en steekjes. 18 oktober was mn temp 36.7c. 19 oktober was mn temp 36.6 c. 20 oktober ook 36.6c (dit is ook de laagste temp is mn hele cylcus/temperatuurlijst) 21 oktober stijgt temp naar 36.36.8c 22 oktober 36.9c. En vandaag was mn temp opeens gedaald naar 36.7 c?! Dit vind ik wel raar, want hij moet tpch blijven stijgen nu? Had gisteren wel erg veel last van steekjes, die erger werden als ik hoestte ofzo, leek wel beetje op ovulatiepijn maar ook op bandenpijn. Pff..nu word ik wel weer onzeker hoor, was juist zo blij dat mn temp netjes eerst omlaag ging en toen mooi omhoog, en vandaag daalt ie weer.... maar kan het ook zijn dat er niks aan de hand is, is wel gewoon echt mn eispong heb gehad en dat temp morgen weer omhoog is? (weet nl wel dat je temp snel reageert op invloeden van buitenaf enzo) Ik hoop dat iemand anders dit ook herkend ofzo, of me antwoord kan geven...gerust kan stellen hoop ik.. Liefs Sylvia
sylvia misschien moet je het bij 1 topic per vraag laten. En de temp topic is het beste om te vragen maar volgens mij had je al antwoord gekregen. Succes meid