wanneer testen? wanneer kwaaltjes?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door tatoetje, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tatoetje

tatoetje Lid

28 mei 2008
    13
    0
    0
    Hoi Allemaal,

Ik ben 2 maanden bezig om zwanger te worden en vroeg me af of iemand het vogende met mijn deelt of mij wat meer kan vertellen. Ik ben sinds bijna een week ontzettend misselijk, de hele dag door met vlagen en ik zit al vol voordat ik moet eten. Ook heb ik veel pijn onder in mijn buik (nou ben ik ook bekend met colitis wat het niet echt makkelijk maakt). Ik ben na het stoppen met de pil na 7 weken pas ongesteld geworden en weet niet wanneer ik nu ongesteld zou moeten worden. Ik heb al een test gedaan die je in een vroeg stadium al kan vertellen of je zwanger bent maar die was negatief! in pricipe zit ik komende zondag op 4 weken na mijn laatste ongesteldheid...ben ik nu gewoon te snel geweest met testen of kan ik ervan uitgaan dat ik niet zwanger ben? kan het zijn dat ik nu al zwangerschapskwaaltjes hebt terwijl de test negatief aangeeft?

Ik hoop dat iemand mij wat duidelijkheid kan geven...

Liefs Tatoetje

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

als je nog maar net met de pil bent gestopt kan het 6 maanden tot een jaar duren voor je cyclus regelmatig is. ontpillen kan gepaard gaan met zwangerschapsverschijnselen. dus het kan alle kanten op, je kunt zwanger zijn, maar het kan ook heel goed ontpillen zijn. ik zou rustig afwachten en eens in de zoveel tijd een testje doen.

3. tatoetje

tatoetje Lid

28 mei 2008
    13
    0
    0
    Hoi Marieke,

Bedankt voor je antwoordt,

Ik ben half maart gestopt met de pil en heb sinds een week pas die klachten...kan het, dat de klachten pas later komen? Heb ook een hele rare smaak in mijn mond sinds een paar dagen kan dat daarmee te maken hebben?

GR. Tatoetje

4. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.818
    4.057
    113
    Ik wist ook niet hoe mijn cylcus precies liep en daardoor was testen inderdaad moeilijker. Na 5 weken niet ongesteld gaf de test pas zwanger aan. Ik had blijkbaar mijn eisprong laat gehad.

Dus gewoon om de week even testje doen en ik hoop voor je dat je zwanger bent!

5. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    de kwaaltjes die jij aangeeft kan ook van het ontpillen zijn
    en als je pas 2 maand gestopt ben met de pil kan het van de ontpillen zijn.
    sucses met zwanger worden

Deel Deze Pagina