Vandaag wilde ik met onze 6 jarige dochter gaatjes laten schieten.Ik had even op de site van de juwelier gekeken.Ze doen gaatjes schieten vanaf 6 jaar maar er stond ook bij vermeld dat je vervolgens 6-9 weken erna niet in chloorhoudend water mag zwemmen.Dochter natuurlijk erg verdrietig want ze zit nog op zwemles en gaat iedere week 3 kwartier zwemmen.Ze is nu bezig voor diploma A en daarna gaan we nog voor B diploma dus we zijn sowieso nog een 1/2 jaartje onderweg.Zijn bij jullie de eisen ook zo streng? Ergens begrijp ik het wel maar ik vind de termijn zo ontzettend lang van 6-9 weken. Gr.
Ik was er ook verbaasd over toen ik het las maar het zal wel een reden hebben.Ze schieten ook pas vanaf 6 jaar terwijl dat toch een leeftijd is waarbij veel kinderen op zwemles zitten. We wachten gewoon nog even een 1/2 jaartje.Ze is ondertussen al over de teleurstelling heen.
heb het bij onze plaatselijke juwelier ook gevraagd en die zei dat het niks uitmaakt als je het maar schoonhoud.
Mja.. In feite is het gewoon een wondje. Alleen dan vrijwillig toegebracht. De verzorging blijft gelijk.
Ik heb er bij de juwelier naar gevraagd, zij gaven aan dat je wel mag zwemmen. Onze dochter heeft geen last gehad.
Hier ook gewoon gezommen hoor!Na het zwemmen gewoon wat van dat spul erop gedaan wat je erbij krijgt.dan zijn de bacterieen wel weg!