Toet Toet auto garage leuk voor peuter?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door chantal84, 9 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Ik heb zojuist de Vtech Toet Toet autogarage voor mijn 2,5 jarige peuter besteld voor 5 december. Nu lees ik op internet dat er ook veel mama's zijn die dit voor veel jongere kindjes kopen. Is mijn mannetje hier al te oud voor denken jullie?

Ook heb ik de Lego Duplo trein besteld, dan is hij wel weer goed verwend al zeg ik het zelf ;)

2. elsie22

elsie22 Niet meer actief

mijn zoontje is bijna 2.5 en heeft de garage ook, vind hem zeker leuk! en je kan ook nog uitbreiden ermee.

3. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    Wij hebben de toettoet garage op de verjaardag gekregen van ons zoontje toen hij 1 werd. Ik vind hem hier nu nog net iets te jong voor want hij is er een beetje lomp mee.. ;) Aangezien het nogal een duur stukje speelgoed is heb ik het op de kast staan. Hij wijst er soms wel naar en dan wil hij er mee spelen wat dan mag, maar samen met mama.. :D

Ik vind 2.5 niet te oud voor dit speelgoed, helemaal niet als je ziet hoe je de garage kan uitbreiden..

4. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Onze zoon is 3 en speelt er gewoon nog mee!

5. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Oke super! blij te horen! Ik heb de garage gekocht en wil misschien binnenkort nog de rijbaan en een extra auto erbij kopen.

Welke uitbreidingssets hebben jullie?

6. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Voor mijn dochtertje heb ik de garage gekocht en de set met het stoplicht en nog twee autootjes extra.

7. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Hier ook een groot succes, ook bij grote zus van bijna 5.
    We hebben inmiddels alle auto`s en de brandweerkarzene.
    De wegen vind ik iets minder omdat je er alleen een rondje van kunt maken. Het stoplicht krijgt hij nu met Sinterklaas.

8. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Mijn jongste heeft hem vorig jaar gekregen maar mijn dochter van 4 speelt er ook nog mee hoor!

9. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Wij hebben er ook 1 hij is er helemaal wild van... We hebben sins zondag ook alle autootjes..
    1 groot feest met al die pratende auto's

10. glimworm

glimworm Niet meer actief

haha ja dat zal hier ook nog wat worden, wij worden al gek van 1 autootje :D

voor sinterklaas krijgt zoonlief de garage van ons en de ambulance van schoonouders + nog 2 auto's

11. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

nee is zeker nog leuk..alhoewel ik moet zeggen dat momenteel de duplo trein meer gebruikt wordt. Maar mijn neefje van vijf vind m ook nog geweldig.

12. Corry1985

Corry1985 Actief lid

12 okt 2008
    383
    0
    0
    Noord Holland
    je kan hem kopen voor 1-jarige... maar die doen wat met het autotje en zitten liever op de garage hah... met 2,5 jaar kan hij er echt leuk mee spelen.

13. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Dat is per kind verschillend mijn middelste speelt nog met de garage maar is al een jaar uit de duplo

Deel Deze Pagina