Aangezien je vandaag nog in je piek zit, verwacht ik niet dat hij eerder dan vanavond laat/vannacht springt. Hoe laat vind een inseminatie plaats?
In de ochtend. Ik bel morgenochtend en dan moet ik tussen 9.00u en 11.30u komen. Ik krijg dan een tijdstip te horen als ik bel.
Dat kan niet. Ik kan maar 1x. En sowieso ben ik nu te laat met bellen dus wordt het sowieso morgenochtend.
Okay, moet (in het meest gunstige geval) je eisprong dus vandaag na 23.30 uur komen en ik denk wel dat dat gaat lukken hoor. Ik zou de gok wagen en morgenochtend de iud doen. Alle eerdere keren volgens het boekje hebben tot niets geleid, dus daarom nu gewoon ff afwijken.
Dat is precies mn gedachtegang idd. De vorige keren werkte het ook niet dus ja. Het is te proberen Nu maar wel hopen dat ik morgenochtend een beetje op tijd mag.
Ik vind het wel spannend maar het ergste wat er kan gebeuren is dat ik negatief test en ja.. dan weet ik nog steeds de reden ook niet.
Net nog even getest omdat ik benieuwd was of ze nog positief waren. De dipstick overduidelijk niet maar de CB geeft nog een smiley dus ik denk dat t nog wel goed zit.
Je ei is na de eisprong nog 12 uur hoog vruchtbaar, ik denk dat je keuze niet verkeerd is. Zelf net 5+2 zwanger van mn eerste kindje ook via KID. Ik weet hoe je voelt na elke teleurstelling. Succes meid