Menstruatie of wat is dit?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door livelaughlovee, 17 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. livelaughlovee

livelaughlovee Nieuw lid

12 apr 2014
    3
    0
    1
    zuid hollan
    Hooooii,

Wij zijn al een tijdje bezig voor een tweede kindje en dit wil nog niet echt lukken. Sinds deze maand ben ik begonnen met ovulatietesten en heb m'n piek gehad op 31 juli/1 augustus. Op 14 augustus begon een lichte bloeding zonder kramp en ik dacht dat ik dus ongesteld was geworden. Normaal bloed ik altijd 7 dagen, heb de eerste dag vreselijke krampen en bloed half dood. Maar deze menstruatie is anders. Het begon met een beetje bruinig/roestkleur en ging uiteindelijk over in helderrood maar het is heel weinig, ik heb nog geen tampon vol gehad. Sinds 16 augustus heb ik ook alleen nog wat bloed met het afvegen maar verder niks meer. Wel heb ik de 16e 2 keer een soort klein weefsel iets verloren, het leek er iniedergeval op. En heb ik de tweede dag (15e dus) wel een halfuur ofzo echte krampen gehad. Inmiddels is het bloeden helemaal gestopt.

Ik vraag me af of dit iemand bekend voorkomt als innestelingsbloeding (testen zijn overigens negatief) of dat m'n menstruatie gewoon in de war is. Ik weet dat ik moet afwachten, maar mocht dit een innestelingbloeding zijn geweest vanaf wanneer zou ik dan kunnen testen?

2. LLxx32

LLxx32 Actief lid

5 apr 2018
    427
    215
    43
    Vrouw
    Zou innesteling kunnen zijn. Testen zou vanaf nu wel kunnen denk ik. Je bent al 14 dagen na ovulatie.

Wanneer is je NOD

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.948
    15.595
    113
    Nabij Utrecht
    Je zit inmiddels al op 14-15 dpo.
    Een innesteling op 11-12 dpo komt niet veel voor, maar het kan wel.
    Als het een innesteling was zou je nu positief moeten testen.

Is de test vandaag ook negatief, dan was het helaas een rare menstruatie.

4. livelaughlovee

livelaughlovee Nieuw lid

12 apr 2014
    3
    0
    1
    zuid hollan
    Ik heb vanmorgen ook negatief getest, dus ik ga er maar vanuit dat het een hele vreemde menstruatie is geweest.

Is het trouwens zo dat wanneer je een positieve ovulatietest hebt, je altijd een eisprong hebt? Of hoeft dat niet altijd?

Bedankt iniedergeval voor jullie reactie!

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.948
    15.595
    113
    Nabij Utrecht
    Nee dat is geen garantie idd.
    Soms springt hij pas later na een nieuwe lh piek.

Deel Deze Pagina