Van mijn 1e kindje was ik zwanger in ronde 1. Ik ga inmiddels ronde 10 in voor een 2e kindje. Ronde 3 was ik zwanger maar dit werd een miskraam met 6 weken. Daarna lukt het maar niet meer! Het lijkt er steeds op alsof de innesteling niet goed gaat want door vroeg testen zie ik wel steeds dat er iets gebeurt wat dan niet doorzet. Ik ben nu zo bang dat dit door de keizersnede komt, zal het nog gaan lukken?? Ben benieuwd naar ervaringen van anderen...
Problemen na een sectio is meestal door een slecht litteken (dit zou oa bij ons ook een oorzaak kunnen zijn). Dit is op te sporen door transvaginale echo’s.. Hebben ze hier ooit iets over gezegd? Er kunnen verder nog wel een aantal oorzaken liggen aan de bron waardoor de innesteling niet goed verloopt, maar daar is verder onderzoek voor nodig, en dien je wss langer bezig te zijn zonder ‘succes’.. Je kan best al even contact opnemen zodat ze jou al kunnen inplannen voor standaard controles (bloedafname’s, echo’s, etc). Wacht hier niet té lang mee, want eer je terecht kunt ben je alweer een tijdje verder. Soms heb je geluk en is het snel raak, soms is er wat aan de hand en was het een ‘gelukstreffer’. Het is niet altijd zo simpel Veel succes alvast!