Slijmprop

Discussion in 'Zwangerschap' started by Zonnebloem25, Jul 22, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zonnebloem25

Zonnebloem25 Actief lid

May 18, 2012
    431
    0
    0
    Meiden,

Sinds vanmiddag verlies ik delen slijmprop. Ben bijna 40 weken en begin ook wat lichte (niet pijnlijke) krampen te krijgen.
    Ook was uk vandaag rustiger dan anders en voel ik me ook niet helemaal fit.
    Veel last gehad van migraine enz vandaag.
    Heb nu net ff paracetamolletje genomen in de hoop dat de hoofdpijn wat minder wordt.

Hoelang duurde t bij jullie vanaf verlies slijmprop tot bevalling?

2. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

Sep 28, 2011
    1,490
    0
    0
    bij mij begon het bij de eerste de zelfde dag s avonds en is hij de volgende dag geboren.maar het zegt niks hoor de slijmprop groeit weer aaan dus het kan ook nog wel 2 weken blijven zitten

3. Zonnebloem25

Zonnebloem25 Actief lid

May 18, 2012
    431
    0
    0
    Helaas wel!!
    Hopen dat het doorzet, maar wat je zegt..

4. latnach

latnach Lid

Mar 2, 2012
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier 's nachts rond 4.15 uur slijmprop verloren, en de kleine is om 15.00 uur geboren dezelfde dag.... ;) Was toen trouwens al wel 40 + 6....

5. mar9

mar9 Actief lid

Oct 28, 2011
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohh spannend! Ben heel benieuwd! Ik heb toevallig gisteren zitten Googlen op voortekenen van de bevalling, en kwam veel 'grieperig gevoel' tegen. Ik hoop dus steeds op een grieperig gevoel haha, maar ik zeg het dus niet uit eigen ervaring. Maar probeer niet te hard te hopen dat het begint, anders duurt het wachten zo lang, als het nog een tijdje duurt!

6. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

Mar 6, 2011
    1,284
    0
    36
    Female
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    spannnnend!!! bij mij duurde het toen nog een uur of 40.

7. OemRomaissa

OemRomaissa Actief lid

Jun 7, 2011
    396
    0
    0
    zeeland
    bij me dochtertje verloor ik hem s'ochtends en savonds is ze geboren maar wel nadat de weeen werden opgewekt, dus als het natuurlijk was verlopen zou ik geen idee hebben

nu heb ik mijn slijmprop dinsdag verloren en gisteren weer opnieuw, het rommelt wel maar veder nog niets

ik heb ook een grieperig gevoel, misselijk, hoofdpijn, hele zachte ontlasting

afwachten dus...

8. Zonnebloem25

Zonnebloem25 Actief lid

May 18, 2012
    431
    0
    0
    @oem: spannend hoor! Maar is het voor jou niet handiger dat je uk nog een 1,5 wk blijft zitten?

9. femkes

femkes VIP lid

Jul 24, 2007
    9,088
    10,382
    113
    Ongeveer 25 na het verliezen van mijn slijmprop was mijn manneke geboren. Mijn vliezen waren wel ook meteen gebroken.
    Maar ook als je vliezen breken kan het nog een hele tijd duren als je pech hebt.

10. felina

felina Actief lid

Jan 17, 2012
    350
    0
    0
    NULL
    5 uur in de middag slijmprP verloren en om 1 uur snachts was ze er

11. OemRomaissa

OemRomaissa Actief lid

Jun 7, 2011
    396
    0
    0
    zeeland
    dat zou in principe beter zijn
    alleen heb ik al weken lang voorween en sinds vorige week echte weeen, ik heb deze week al 3 keer in het ziekenhuis gezeten met echte weeen en heb al 2cm ontsluiting, wat niet doorzet, hierna heb ik mijn slijmprop verloren en sindsdien rommelt het

elke nacht heb ik nu bijna weeen en slaap ik niet meer, ik heb vandaag van de vk slaaptabbletten gehad

mijn dochtertje is geboren met 36 weken (dus eerder bevallen zit er al in) en zij was 3200 gram, deze word zwaarder dan haar geschat, kwa gewicht zal ze goed zitten, het is voor de baby zeker beter als ze nog even blijft zitten, helaas hebben we dat niet echt in de hand en ben ik zo langzaaam aan helemaal op

maar we wachten dus netjes af

12. Mary1981

Mary1981 Bekend lid

Jan 8, 2009
    772
    0
    16
    6 uur s ochtends slijmprop verloren, direct daarna weeen en om 22 uur is oze dochter geboren.

13. Zonnebloem25

Zonnebloem25 Actief lid

May 18, 2012
    431
    0
    0
    Eigenlijk alleen maar antwoorden van vrouwen bij wie t niet lang meer duurde..
    Wie weet.. Alleen wat steken en krampjes en verlies bij elke toiletbeurt een beetje prop.
    Rustig afwachten

14. Mary1981

Mary1981 Bekend lid

Jan 8, 2009
    772
    0
    16
    Spannend hoor... Succes met wachten

15. Bilou

Bilou Bekend lid

Oct 29, 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hierzo precies hetzelfde. Al twee weken lang. Hoop alleen voor jou dat het wel een begin is.

I am still waiting. :(

16. Zonnebloem25

Zonnebloem25 Actief lid

May 18, 2012
    431
    0
    0
    Bilou, ik leef met je mee.
    Hier dus ook geen enkel teken van een naderende bevalling en dat begint zo onderhand best frustrerend te worden..

17. Bilou

Bilou Bekend lid

Oct 29, 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat mag je wel zeggen ja. Ik moet woensdag naar se vk. Als ik dan nog niet ben bevallen moet ik donderdag naar het ziekenhuis om ingeleid te worden . Ik hoop zo dat dat niet nodig is. Zie er echt tegenop.

18. missguit

missguit Bekend lid

May 17, 2011
    886
    1
    16
    Ik verlies bijna elke keer als ik naar de wc ga, veel slijm, af en toe wat dikke slierten, zonder bloed of iets erin...Nu een dag of 3..
    Ik hoop ook dat ons kindje snel komt!

19. GSSDJ

GSSDJ Fanatiek lid

Oct 19, 2011
    1,085
    137
    63
    Expediteur - Import
    Alblasserdam
    Ik heb op zaterdagochtend 30 juni m'n slijmprop verloren.
    Kreeg zaterdagnacht weeën en onze dochter is op zondagochtend 1 juli om 07.25 uur geboren.
    :D

20. mar9

mar9 Actief lid

Oct 28, 2011
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    en...? Ben eigenlijk wel heel benieuwd nu, of er al iets op gang gekomen is, hihi!:D

Share This Page