wanneer intake?

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door Claartje79, 7 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ik heb mij vorig weekend aangemeld voor kraamzorg bij het groene kruis in groningen via menzis. nu vertelde de mevrowu bij menzis mij dat ik in oktober dan een intake krijg voor de kraamzorg. mijn schoonzus moet 21 september bevallen en heeft maanden geleden al meerdere gesprekken gehad met de kraamzorg. hoe ging/gaat dat bij jullie? welke ervaringen zijn er?
     
  2. HeidiS

    HeidiS Actief lid

    20 jun 2007
    181
    1
    0
    Moeder,verpleegkundige, aardige echtgenote
    Zoetermeer
    Bij mij kwamen ze een paar weken voor de uitgerekende datum en een kraampakket van de verzekering kwam ongeveer 6 weken voor de uitgerekende datum.
     
  3. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Bij mij met 36 en een halve week. Reden hier van is omdat je toch pas met 37 weken thuis mag bevallen dus..
     
  4. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    bij mij kwamen ze met week 34 of week 36 weet het niet zeker meer en ze bellen je van te voren.
     
  5. Pendrag

    Pendrag VIP lid

    26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    In maand 7 een huisbezoek. Tegenwoordig wordt de intake vaak ook telefonisch gedaan. Snap niet dat ze vaker langs zouden komen? Waarvoor dan? Het is even de uren die dan bekend zijn doornemen en duidelijk maken wat jouw wensen zijn en wat zij wel en niet komen doen. Meer is het niet.
     
  6. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    dus dan zijn de gesprekken bij mijn schoonzus eerder uitzondering dan regel. ;)

    ze waren in ieder geval de eerste keer langs geweest voor het doornemen van de checklist. leek me op zich wel logisch, ik heb er zelf maar 1 moeten downloaden, aangezien mij hier niets over verteld is. dan scheelt het toch als je gek bent op internet en graag alles uit pluist ;) ze heeft daarna in ieder geval nog een tussentijdsgesprek gehad om onduidelijkheden over de checklist nogmaals te bespreken.
     
  7. tammy77

    tammy77 Fanatiek lid

    13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    bij mij zijn ze rond de 30 weken thuis geweest voor de intake.
     

Deel Deze Pagina