Mijn mannetje is nu paar daagjes ziek. In begin alleen koorts (tussen 39 en 40 graden) maar nu ook steeds jengeliger en huileriger. Alleen bij mama is het goed. Slapen wilde hij ook wel, behalve vandaag dus Vanmorgen zijn we bij de HAP geweest, hij heeft een virus in neus/keel gebied. Beste is als hij dat zelf overwint, en daar kan ik me wel in vinden. Dat is voor later tenslotte beter voor zn weerstand. Ik heb m dus een paracetamol gegeven, en lekker in bed gelegd. Nou niet dus. Hij heeft een half uurtje geslapen en nu is het drama. Alleen maar huilen huilen huilen. Hij heeft al weer wat te drinken gehad, even geknuffeld etc, maar niets helpt. Ik weet nu echt ff niet meer wat ik moet doen. Hem eruit halen en bij me nemen? Of 'verwen' ik hem dan zo dat ie weet dat als ie huilt mama hem wel weer uit bed haalt? Of toch even laten huilen? Iemand tips? Groetjes Chris
Sneu he als die kleintjes zo ziek zijn, ik zou hem lekker bij je nemen en lekker knuffelen. Veel beterschap voor je mannetje
Ik kan me voorstellen dat hij zich niet lekker voelt en daardoor liever bij mama is. Ik zou hem niet laten huilen nu hij ziek is, hij voelt zich vast al ellendig genoeg.
Neem m lekker bij je hoor! Hij voelt zich al zo ellendig. En wil graag bij mama zijn. Wanneer hij weer beter is, kan je weer consequent zijn. Kost misschien een paar dagen, maar je mannetje is nu even belangrijker. Beterschap!
lekker bij je nemen...lekker vertroetelen; dat doen we hier ook altijd als hij ziek is , en hij valt dan in mijn armen in slaap (heerlijk....) en je verwent ze er acht niet mee hoor, als ze beter zijn weer lekker in eigen bed gaaat prima
Uiteindelijk heb ik m zn slaapzakje aangedaan en toen heeft ie nog bijna een uur geslapen. Daarna lekker bij me genomen en later stukje gaan wandelen. Ik had het idee dat ie toen zich wel weer wat beter voelde, hij wilde zelfs half potje eten en bakje yoghurt na! Helaas was het daarna gebeurd met de pret, na badje wilde hij helemaal nix meer. Geen pap, geen borst nix. Uiteindelijk heeft ie nog wat diksap gehad en toch nog even aan de borst. Ik heb m toen maar in bed gelegd, wel met dun rompertje met lange mouwtjes en slaapzakje aan. Ik hoop dat dit niet te warm is, maar zonder wil ie echt niet slapen... Op slaapkamer is het niet zo warm (ong 20 gr) Dan zal dat toch wel kunnen? Wil hem niet te warm aankleden, maar wil wel dat ie slaapt. O meiden, ik vind het zo moeilijk als ie ziek is
Sneu is dat he, zo hopeloos zijn ze dan Lekker knuffelen hoor, vinden ze heerlijk en is vertrouwd voor ze. Denk dat je er wel goed aan hebt gedaan niet te warm en niet te koud, anders even een paar keer in het nekje voelen.
Ik neem Noa ook altijd lekker bij me als ze ziek is en even niks wil. Dan heeft ze echt even behoefte aan me. Dat is helemaal niet erg. je merkt vanzelf aan hem wanneer hij rustig genoeg is om zelf te slapen in zijn bedje. Zelf heb ik ook altijd behoefte aan wat meer aandacht als ik ziek ben... Hoe gaat het nu met je ventje? Alweer wat beter? Met dit weer is het helemaal niets he! als ze ziek zijn? Kan me voorstellen hoe je je moet voelen, ik vind het ook altijd verschrikkelijk als mijn meisje ziek is.
He meiden, Nou, op zich gaat het wel redelijk. Afgelopen nacht 1 x wakker, maar met speen was het weer goed. Hij was wel warm, maar niet overdreven. Vanmorgen was de temp gelukkig weer 38.8. dus aan het zakken. Toch maar naar de oppas gebracht. Die belde vanmiddag, dat het allemaal best goed ging, hij had goed geslapen en gedronken, alleen kreeg ie allemaal vlekjes.. Dus de HAP maar weer gebeld, en vermoeden is vijfde of zesde ziekte. Zolang ie goed drinkt en allert is hoeven we niet langs te komen. Vanavond lekker geknuffeld, en na het badje heb ik m wederom met romper met lange mouw en slaapzak in bed gelegd. De erg rode plekjes heb ik met beetje bepanhen ingesmeerd, dat vond ie wel fijn geloof ik. Zn temp was 38.9, hopelijk zakt ie morgen weer verder. Maar ga vanavond nog wel ff keer extra kijken bij hem. Mn arme mannetje... Groetjes Chris