geeft het boek van operdepop ook de leeftijd ( maanden ) aan van elke recept ! Bv wat ze mag 6 maanden mogen en de hoeveelheid en wat ze met 8 maanden mogen en de hoelveelheid alvast bedankt
ja je hebt vanaf 6 maanden, dan van 7 - 9 maanden dan van 10 - 12 maanden enz enz lekkere en makkelijke recepten en ze gaan er goed in bij Dano. ik experimenteer ook zelf met ingredienten maar er staan bijvoorbeeld ook handige dingen in als bepaalde voedingsstoffen die ze binnen moeten krijgen op bepaalde leeftijd. echt een aanrader dat boek
heb ik een vraagje hierover. Ik lees dat sommige recepten met kv gemaakt worden. Maar hoe zit dat dan? Kan je kv invriezen? is het de bedoeling om water te koken met kv en daarna invriezen! maar dat mag toch niet 2keer opgewarmd worden? Ik zelf maak nooit gerechten klaar met kv maar ik vroeg het me wel af.
Ik heb ook Opperdepop en doe er wel eens wat KV door, maar dat los ik in koud water op. Verder gebruik ik bijv. het kookvocht of gewoon een scheutje water.
ik doe de kv er pas doorheen op het moment dat ik het voor het eten ga opwarmen. Vries het dus zonder in. Tis meestal bedoelt om het smeuïg te maken, dat kan dus ook net van te voren! twinny
Groentenat gebruiken in plaats van kv is denk beter als je het in wilt vriezen. Verder moeten jullie echt het recept voor eierkoek met kersen proberen, en dan bedoel ik niet voor je kleintje Mmmmmmm!