Veel verslikken met fles

Discussion in 'Voeding' started by Deb26, Jan 19, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Deb26

Deb26 Bekend lid

Oct 3, 2006
    626
    0
    16
    Hoi,

Ik geef naast bv ook flesvoeding. Nu verslikt ze zich tijdens het flesdrinken erg snel. En met bv niet ( ze drinkt met een tepelhoedje)
    Ik gebruik Avent flessen met een 1 speen. Kan t zijn dat die toch te snel voor dr is, dat ze te snel alles binnen krijgt?

Groetjes Debby

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ja, dat kan heel goed. Door het tepelhoedje is ze gewend om heel hard te moeten zuigen. Dop er steviger opdraaien wil nog wel eens helpen.

3. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

herkenbaar toen Dano af en toe BV uit de fles kreeg ging het ook helemaal fout met de avent flessen. ik zweer zelf bij de difrax s flessen, die hebben een kleiner gaatje en daar moeten ze meer moeite voor doen net als bij BV.

Dano gebruikte nog newborn speen toen hij 6 maanden was.

succes

4. Deb26

Deb26 Bekend lid

Oct 3, 2006
    626
    0
    16
    Ik heb ook een difrax fles geprobeerd en daarmee heb ik weer t probleem dat ze de speen constant vaccuum zuigt. Met een s speen, met een m speen verslikt ze zich weer.

5. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

Mar 23, 2007
    1,783
    0
    0
    ik denk dat je als ze de speen vacuum zuigt je eens moet kijken naar het ventiel in de onderkant van de fles. even een sate prikker door het gaatje halen, dan zal het denk ik wel over zijn. als het ventiel niet werkt wordt de fles vacuum gezogen.

succes!

6. sim

sim Niet meer actief

dat hadden wij ook met de avent fles in het begin, zijn toen overgestapt op de s-fles en toen was het over met een s-speen, ik zweer bij deze flessen, vind ze ideaal!

7. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ja inderdaad, want die S flessen zijn juist zo ideaal vanwege dat ontluchtingsventiel. even opnieuw uitkoken van die rubberen ronde dingetjes wil ook nog weleens helpen.

8. jetteke

jetteke Bekend lid

Apr 21, 2006
    989
    0
    0
    overijssel
    Bij ons werkte uiteindelijk de B free fles met de kleinste speen. Gekocht bij de babypark. Volgensmij is zoiets er ook bij de prenatal, verkochtnder de naam dr brown. Maar ik weet niet of die speentjes precies hetzelfde zijn als die van B free...

Share This Page