He meiden, wie wil er even meekijken naar mijn test? Zien jullie nou ook een streep of moet ik dit als indrooglijn rekenen? Foto is netjes binnen de afleestijd gemaakt alvast... Pff ben bloednerveus, morgenochtend nog maar eens testen..... Alvast bedankt voor jullie mening!
ik zie een streepje maar vraag me af of hij echt roze is?? ik zou niet morgen nog testen maar overmorgen hcg verdubbelt om de 72 uur en soms iets sneller .
ik zie ook een streepje, maar durf niet te zeggen of het een indrooglijntje is, hij is zo licht. en ik heb ook geen ervaring met deze test, heb zelf altijd kruidvat 2v5, die gaf bij mij 6 dagen voor nod al aan dat ik zwanger was, zou die anders halen
Nou volgens mij is die wel roze hoor! Lijkt me dat je behoorlijk zwanger bent Alvast voorzichtig gefeliciteerd! Ik zou gewoon morgen of overmorgen een digitale test doen... weet je het zeker!
Ow wow wat reageren jullie snel! Dank jullie wel! Ja ik had er nog 1 van kruidvat liggen, net ook gelijk gedaan: even licht, maar wel een 2 lijn...Ben nu wel op van de zenuwen, had ook gewoon braaf tot zaterdag moeten wachten...
Ik zie een rose streepje maar wel een heel dun (pen) streepje dus durf het niet met zekerheid te zeggen. Die penstreepje zijn meestal negatief maar ik ken deze test niet dus wil niet gelijk negatief zeggen. Test overmorgen nog eens met een eigen merk test van Kruidvat, die zijn echt betrouwbaar.
Die kruidvat testen van 2v5 deden het bij mij erg goed. Als daar een tweede streepje op te zien is dan ga ik je alvast voorzichtig feliciteren! En ook op je foto zie ik een licht maar mooi streepje hoor. Voor de zekerheid, even op je nagels bijten en overmorgen weer testen met je ochtendurine. Succes!
Oohhh dank jullie wel (ook heel voorzichtig) Denk dat ik stiekem een cadeautje ga kopen voor manlief, dan anderhalve dag op mijn handen ga zitten en proberen een potentieel geheimpje voor me te houden. Mocht het dan toch niet zo zijn, dan is hij alvast minder teleurgesteld dan ik. En ja: het is rare kronkel in mijn hoofd, maar wil hem graag verassen als het echt zover is
Jha hoor. zo zagen mijn kruidvat testjes er ook uit. Zowel bij de eerste als de tweede zwschap. Gefeliciteerd hoor meid!
Haha ja begin er steeds meer in te geloven, maar inderdaad zo onwerkelijk! Zal nog wel een aantal keer testen de komende dagen om het echt te geloven haha. Na mijn nod zal ik de digitale van clear blue erbij pakken hihi Jullie allemaal bedankt voor het meekijken! (en zo snel ook)