Hallo, Ik heb een zoontje met reflux en ben erg benieuwd wanneer bij jullie kleine de reflux verdwenen is. Dat is erg verschillend, maar ben benieuwd. Ik lees het graag! Groetjes Claire
We dachten dat ons mannetje eraf zou zijn omdat het spugen zoveel minder was geworden, nu hij soms wat diksap/thee nuttigd zien we dat het er echt nog wel zit maar dat de medicijnen nog hun werk doen. Kinderarts verwacht dat we rekening mogen houden met ruim een jaar (in zijn geval dan)
Hai Claire, Hier zijn we met 18 maanden gestopt met de Losec en toen dachten we dat de reflux over was, maar nu is hij net 2 en heeft hij weer last flinke zuur aanvallen. Dus we hebben helaas weer en afspraak met de kinderarts om te kijken of we weer met de medicijnen moeten beginnen. De kinderrts gaf bij ons aan dat de grens ongeveer 36 maanden is, als ze er dan niet over heen gegroeid zijn dan gebeurt dat meestal ook niet meer. Hoop dat jullie kleintje er snel vanaf is
Toen ze niet meer zo veel lag en meer ging zitten en staan en zittend eten werd het minder. Tot ongeveer 1 jaar last gehad, daarna medicatie gestopt.
echt? ik dacht dat is met 3 maanden ofzo wel over.. dus nog zo lang dat viese zantac aan hem geven hij vind het verschrikkelijk