Hallo, Dinsdag 22 oktober ben ik bevallen van ons dochtertje. Het is misschien een hele stomme vraag maar : Wij geven flesvoeding van friso. De kraamhulp had het erover dat het lepeltje niet in de voeding mocht vanwege de bacterieen. Nu doe ik dat dan ook niet. Maar nu heb ik per ongeluk na het makeb van een flesje het lepeltje in de bak gegooit daarna wel meteen weer eruit gehaald. Is dit erg?
whahahaha echt? hier ligt het schepje standaard in de kv. altijd zo gedaan. dus je mag er wel kv mee scheppen maar het mag er in niet liggen? wat een onzin zeg.
Ik dnk dat het gaat om het feit dat je het lepeltje uiteraard aan het einde vasthoudt en de bacterien van je handen dus via het lepeltje in de voeding kan komen. Zou me er niet druk om maken. Je kind zal ook wel eens wat in dr mond stoppen wat in jouw handen is geweest. En de kans dat er echt iets mee gebeurt is zooooooo klein.
Bij Neocate zit het lepeltje standaard ín het poeder. En ik hou het daar ook altijd. Dus ik denk niet dat dat zo'n probleem is.
De kraamhulp heeft hier bij ons niks over gezegd dus zal wel meevallen denk ik. En inderdaad, wat weerstand opbouwen is prima en bovendien als jij je handen wast voor je voeding klaarmaakt is het toch goed? Ik heb het lepeltje hier eigenlijk ook altijd gewoon in de voeding liggen en nog geen problemen gehad en onze kleine man is nu bijna 3 maanden oud en is hollands glorie