hoi, elijah heeft nu steeds een toddel (van prenatal zo'n zacht tutpopje) in zijn wiegje etc en nu heeft hij er wat over gespuugd, hoe was je zo'n ding eigenlijk uit aangezien er een belletje in zijn hoofd zit (van de toddel ) ik heb het waslabel eraf geknipt dus ik heb geen idee... groetjes sim
Rick heeft ook zo'n ding bij Opa en Oma.... Volgens mij kan het geen kwaad hoor als je het gewoon op 30 gr. wast en dan goed laten drogen. Ik doe eigenlijk al Rick's speelgoed in de was (zelfs die met kunststof dingen eraan) en laat ze op het droogrek drogen. .....
tja, inderdaad, dat kan ik wel eens proberen, lijkt me ranzig om die knuffels niet uit te wassen maar gaat dat belletje niet roesten dan?
Dat zal best, na verloop van tijd.... Maar ik vind het dus echt vies als Rick speeltjes heeft waar hij bijv. gisteren over gespuugd heeft en vandaag weer in zijn mondje stopt! Met een beetje zever/kwijl ligt dat anders, maar met spuug.....nee hoor gatsie!
Oh ja, en door regelmatig alles te wassen krijg je ook niet dat ze zich enorm gaan hechten aan een knuffeltje/speeltje met een bepaalde geur. Als mama die dan eens wast is het huis te klein, want beer is beer niet meer....en van dat soort taferelen! nee hoor, laat mij maar een keer in de zoveel tijd (of wanneer er op gespuugd is) die dingen wassen
tja, zo van dat je zijn knuffel in het donker kun vinden door op de geur af te gaan doet me denken aan mezelf, ik had vroeger een kussensloop (weet het nog goed) als mijn moeder die ging uitwassen draaide ik er een knoop in, en als ik m terug kreeg en die knoop er uit haalde zat er nog een spoortje eigen geurtje in (ik was een vies kind haha)