Eerste ronde temperaturen

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door LizzyLynn, 27 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LizzyLynn

LizzyLynn Actief lid

16 apr 2014
    386
    30
    28
    Gelderland
    Hallo dames,

Ik ben deze ronde voor het eerst begonnen met temperaturen. Als ik jullie kaartjes een beetje bekijk, zie ik voornamelijk aan het begin van jullie cyclus dat de temperatuur zo laag is. Ik heb vanochtend getemperatuurd en ik had 36,9 Ik zie nu op cd 2. Is dit normaal?

Groetjes,
    LizzyLynn

2. Lisa280887

Lisa280887 Niet meer actief

Ik had begin deze cyclus ook een soort ‘bergje’. In mn handtekening staan ‘my ovulation chart’, dan zie je die van mij. Of je temp normaal is kan je denk ik pas zeggen als je een tijdje getempt hebt. Dan weet je wat voor jou normaal is. Bij mij zou 36,9 na mn ei zijn.

Temp je wel elke dag op dezelfde tijd na ong hetzelfde aantal uren slaap? En rectaal?

LizzyLynn vindt dit leuk.
  3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.934
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Hoe temperatuur je?
    En tijdens de ongi hebben veel vrouwen een hogere temp. Deze zal dan de komende dagen gaan zakken.

4. LizzyLynn

LizzyLynn Actief lid

16 apr 2014
    386
    30
    28
    Gelderland
    Ja elke ochtend om 7 uur, rectaal zonder uit bed te komen. Dit is pas dag 2 hoor dat ik temperatuur, maar vond vandaag zo "hoog" als ik de kaartjes van andere dames bekijk op cd 2.

5. Lisa280887

Ik vind het wel meevallen hoor! Bekijk de mijne maar eens... en wat rogijuli zegt... hij zal vast nog zakken!

6. LizzyLynn

LizzyLynn Actief lid

16 apr 2014
    386
    30
    28
    Gelderland
    Rectaal... oke even afwachten dus. Dit is pas de eerste ronde met temperaturen, dus ben nog zoekende hihi

7. LizzyLynn

LizzyLynn Actief lid

16 apr 2014
    386
    30
    28
    Gelderland
    Ik zie het idd... maar wanneer zou jouw ei geweest zijn dan? Of moet hij nog komen?

8. Lisa280887

Kijk maar op mijn kaartje! De app FF geeft een kruis op de dag van je eisprong. Bij mij zei die dat het op een maandag was maar ik weet bijna zeker dat het de dinsdag was (na positieve tests en krampjes). Heb hem zelf aangepast.

Deel Deze Pagina