Hallo, Ik weet dat er rond de 17 maanden een sprong plaats vind maar wanneer is de eerst opvolgende? Me meisje is werkelijk niet tegenieten.. drammen gillen onrustig slapen slecht eten overal een spel van maken... zich slecht vermaken niet echt een gezellig meisje... Groetjes Jantina
17 maanden is de laatste sprong. heb het boek er even bijgepakt. deze duurt tot ongeveer 79 weken. er staat wel bij dat hierna "hun ontluikende zelfbegrip met de hang naar eigen wil doordrijven en macht het er niet veel makkelijker opmaakt. het is bij tijd en wijle gewoon knap irritant" de peuterpuberteit dus . groetjes
Hoi, Nee met 20 maanden is er ook nog een kleine sprong. Wij waren ook de gelukkige wij hebben ze allemaal mogen meemaken. Maar dan is het nog niet voorbij hoor. Bij ons kwam de peuterpuberteit er meteen achteraan. Dat is ook heel leuk om dat mee te maken. Wij dachten dat na die sprongen het ergste voorbij zou zijn, maar dat was niet zo. Groetjes Monique76
Ze hebben in het boek 'Oei ik groei' alleen maar de eerste twee levensjaren van je kind beschreven. Maar daarmee is het nog lang niet klaar hoor, dan begint het 'echte opvoeden' pas. Een mens heeft zijn hele leven lange 'sprongen' denk ik Groetjes, Wendy
hihi dat dacht ik ook wendy, de laatste sprong is vlak voor ze het huis uit gaan, als je geluk hebt :-D