dochter kan duim niet vinden, word er zo moe van....

Discussion in 'Baby en dreumes' started by tam24, Sep 29, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tam24

tam24 Lid

Mar 19, 2008
    61
    0
    0
    Hoi!

Mijn dochter die morgen 9 weken is weigert sinds enkele dagen steeds meer haar speentje om vervolgens driftig met haar handjes richting haar mondje te gaan. Volgens mij wil ze graag haar duimpje of vingers, maar die coordinatie heeft ze nog niet. En dan wordt ze boos. Slapen overdag leek vorige week beter te gaan, maar nu ze de speen haast niet meer wil gaat dat weer slechter.
    Wanneer lukte het jullie kinderen om te duimen?

En ja, ik weet ook de nadelen van duimen :)
    maar die zijn er met de speen ook...

Groetjes

2. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Dano heeft zijn duim met 3 a 3,5 maand zelf gevonden vanaf toen steeds goed kunnen vinden. voor je het weet vind zij hem ook zelf ;)

succes tot die tijd ;)

3. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ik was heel blij dat esmee met een maand of 3 zelf haar duim kon pakken.. i.d. geen nachtelijke uitstapjes omdat ze haar speen weer eens kwijt was.

Kun je haar niet helpen als ze naar bed gaat.. als ze eenmaal zuigen..

4. dorisn

dorisn Fanatiek lid

Jun 2, 2007
    4,319
    37
    48
    ede
    alyssa had wat jou dochtertje heeft toen ze ongeveer een maand was. ook de speen niet willen en driftig worden als ze haar duim niet kon vinden. na een paar weekjes ging het goed en nu doet ze niet anders als ze moe is. lekker dr gang laten gaan, komt vanzelf.

liefs doris

5. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

Dec 3, 2006
    2,328
    0
    0
    tukkerland
    Hier ene duimzuigert...het was fd doorbijten hoe raar dat ook klinkt, maar ik heb liever een duimzuiger dan een speenen kind ;) Met een week of 11 ging zo ineens vanzelf en nu valt altijd met der duim in de mond in slaap :)

Ik zie er de comotie niet zo van in...ikzelf heb geduimd tm mijn 13e en vondt het toen tijd om op te houden, heb overigens een mooi gebit en gene beugel hoeven te dragen :)

Share This Page