hallo mama´s, Esmee kan als er plek is in de maand nov. of febr. al naar de peuterspeelzaal...ben heeeeeel erg benieuwd hoe ze het vindt.. gelukkig woon ik er tegenover...kan haar zo weer ophalen...met alle plezier... maar verliep de eerste keer bij jullie kindjes ? drama ? xxx trotse mama
Nee totaal niet, ze kwam binnen en ging spelen. Toen ik wegging zwaaide ze me uit en ging weer verder spelen en heeft t enorm naar dr zin gehad
Ja, drama! Tot ik de hoek om was...Ze mocht bij juffie op schoot zitten en is na 10 minuten alles een beetje bekijken lekker gaan spelen. Ze was wel heeeeeel blij dat ik haar weer op kwam halen hahahaha!
hier ook een drama , ik woon er ook tegen over dus kon hem wel zien met buiten spelen maar wat heeft hy gehuild toen ik weg ging en ik zelf nog erger ik vond het vreselijk om hem daar achter te laten maar heb door gezet en hy vind het er nu super en gaat naar de vakantie zelfs 4 dagen ipv 2 waar wij voor hadden gekozen zo leuk vind hij het gelukkig als ik de deur van de psz uit was kwam de juf vaak achter me aan om te zeggen dat alles in orde was en hij aan het spelen was zijn verdriet was hij gelukkig snel vergeten
Hier ook geen drama hoor. Hij vond het helemaal geweldig, keek wel even sip toen ik wegging, maar er was zoveel leuks te doen, dat hij zich prima heeft vermaakt. Hij wilde gelijk elke dag wel naar de peuterspeelzaal (en nog steeds, hij vind het er echt fantastisch).
Hier ook drama... En dat is de eerste 3 weken ook zo gebleven.. Nu gaat het supergoed! Even doorbijten
jelle vond het direct erg leuk, alleen was hij de eerste keer erg brutaal en nam hij het voor touw, iedereen wist direct wie jelle was slaan en schoppen, juf had het de eerste keer druk met jelle (ik wist echt niet dat jelle zo was, zo was hij thuis beslist niet) juf, is de eerste keer goed met hem bezig geweest met delen, en wat wel en niet mocht,, de tweede keer en de keren daarna ging het goed en deed jelle leuk mee hij heet nog nooit gehuild dat ik weg ging, jelle heeft het daar erg naar zijn zin, is overig wel heel blij dat ik hem weer ophaal
Nick vond het de eerste keer prima, druk gaan spelen, wel afscheid genomen, maar begreep het toch niet helemaal denk ik. De tweede keer wilde hij niet, omdat hij toen begreep dat ik wegging. Dat was dus even lastig. Maar inmiddels heeft hij het er al anderhalf jaar prima naar zijn zin! en roept hij juist als hij niet mag. In september gaat Chris ook voor het eerst. Bij hem verwacht ik geen problemen. Wil nu nl. al nooit mee naar huis als ik Nick breng, maar je weet nooit. Als hij dadelijk echt mag blijven en zonder mij en Nick hoe hij dan reageert. (Nick zit in de andere groep, 3 jarigen)
hier geen drama! ze vond het vanaf dag 1 helemaal geweldig ze zegt zelfs...mama weg!angelina gaat nu spelen
haha drama met ophalen. Ze wilde blijven haha. Er naar toe gaan geen probleem. Gaat je kindje ook naar kdv of gastouder? Ik denk dat dit ook een groot verschil maakt?
OMG !! Vandaag een brief in de bus gekregen , Esmee kan op 19 oktober al heen .... er is plek vrij.... !! dat is dan 1 dag na haar verjaardag !! wel heeeeeeeeeeeeel spannend... voor haar en ook voor mij.. nee ze gaat niet naar een gastouder of kdv... ben sinds dit jaar fulltime moeder.. maar zal het niet te snel zijn, ze is dan net 2 jaar... pfff... of lul ik me er nu uit ?! weet zeker dat ze het leuk zal vinden maar wel moet wennen, zonder mama...
Hier de eerste keer geen tijd voor ene kusje, maar ja dan het besef dat mamma weg was. Wel een traantje gelatenn, hadden we dus niet verwacht want z eging al drie dagn naar gastouder zonder problemen. Ja aarna was het goed!!!!!