Buikkrampen en nu nog last van onderbuik. Zwanger?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door DancingAngel, 13 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DancingAngel

DancingAngel Nieuw lid

13 feb 2007
    2
    0
    0
    Hoi,

afgelopen vrijdagnacht kreeg ik ineens enorme buikkrampen. Werd wakker van de pijn. Ik wist niet meer hoe ik liggen en/of staan moest. Uiteindelijk had ik een houding gevonden, waarnaar de pijn afzakte.
    Nu heb ik sinds die vrijdagnacht last van mijn onderbuik. Het is niet echt een pijn, maar een raar gevoel. Een drukkend gevoel - een gevoel dat er iets zit. Ik heb er op verschillende momenten last van. Voornamelijk als ik zit of in bed lig.
    Mijn humeur is de laatste tijd heel erg wisselend en heb veel last van hoofdpijn en vermoeidheid. Ook kom ik wat aan, terwijl ik altijd een stabiel gewicht heb.
    Nu maakt me dit erg bang. Want er gaat natuurlijk van alles door je hoofd, waaronder een zwangerschap.
    Ik heb altijd aan veilige seks gedaan en ik slik de pil. Nu ben ik wel van plan om van pil te veranderen, omdat ik vooral de laatste paar keren ontzettende buikpijn had tijdens de menstruatie en het was heel erg hevig. Op dit moment slik ik nog steeds mijn huidige pil en ik slik op dit moment door.
    Komt het door de pil? (wat dan de eerste keer zou zijn) Of heb ik tekenen van een zwangerschap?
    Ik heb dit gevoel in m'n buik nog nooit zo gevoeld.

Ik durf eigenlijk geen zwangerschapstest te nemen, ben echt bang voor de uitslag.
    Help!

Groetjes,
    Aida

Deel Deze Pagina