mijn zoontje is nu bijna acht maanden en nog steeds heb ik geen model meer in mijn borsten heb twee maanden borstvoeding gegeven maar helaas heb ik nu alleen twee slappe tietjes wordt dit ooit terug beter?
Ik heb precies hetzelfde....en wat ik het lelijkste vind is mijn tepelhof...dat is nog steeds ZOOO GROOT! ieuwww..... wanneer gaat dit over meiden?
Ik heb ergens gelezen dat het vet langzaam weer terugkomt in je borsten. Ik zit er in ieder geval ook met smart op te wachten. Als mijn lichaam nog vet zoekt, dan weet ik wel een plekje
heb gelezen dat 6 maanden na je gestopt bent met borstvoeding het weefsel weer "normaal"is maar of het ooit wordt zoals het was? Heb wel het idee dat mensen met kleinere borsten er meer last van hebben dan mensen met wat grotere borsten. Ik heb een d cup van mezelf en mijn borsten zijn na 3 maanden toch redelijk hetzelfde weer
ik had cup c 80 voor de zwangerschap tijdens de borstvoeding waren ze c 85 en nu c 70 en inderdaad slapper of het goed komt hoop het wel dit is wel een ding waar ik erg van baal