kindje tussen de middag laten slapen in hete caravan?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door TriCo77, 14 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    over 3 weken gaan we met de caravan op vakantie, gewoon hier in Nederland.
    we hebben het campingbedje van Colin er al in gezet, past precies tussen de banken van de "eethoek".
    en zijn grote broer kan er mooi naast op een bankje, en die valt er niet uit omdat het bedje er naast staat geklemd.
    maar tja nu schiet mij ineens te binnen dat Colin tussen de middag ook nog slaapt.
    maar uit ervaring weet ik dat het overdag toch best bloedje heet kan worden in de caravan.
    Waar moet Colin dan slapen? Campingbedje buiten zetten werkt volgens mij niet, zolang het niet rustig om hem heen is (o.a. een drukke broer van 4) slaapt ie echt niet.
    hij is anderhalf, en moet toch echt nog slapen smiddags.
    iemand die een oplossing weet?

2. Niet meer actief

als het echt warm is gewoon in z'n luier in bed... en anders proberen op te houden en vroeger op bed..

3. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ramen en de deur open laten staan zodat er voldoende ventilatie is. Anders alleen een romper aan en eventueel een ventilator ?

4. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    idd lekker alles open laten staan en gordijnen overdag dicht houden...dan moet t wel koel zijn

5. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Wij zijn vorig jaar twee weken met de caravan naar belgie geweest. het was toen ook een paar dagen wat warmer, maar Demi heeft gewoon iedere dag in de caravan geslapen, ze was toen pas 8 maanden en sliep 2 tot 3 keer per dag. Gewoon voldoende ventileren en desnoods gewoon in alleen een luier of met rompertje in bed, dan gaat dat prima.
    Wel slim trouwens dat jullie de oudste op het bankje naast het campingbedje laten slapen. Ik vroeg me al of hoe we dat dadelijk moesten doen als we twee kids hebben en de jongste nog in het campingbedje slaapt, maar dit lijkt me een prima oplossing.

6. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    dames, bedankt voor de reakties.
    dat word gewoon maar in luier en onderbroek in bed.

eerst maar weer wachten op mooi weer hihi, als het maar droog is iig.

7. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    luifel aan caravan en in een rustig hoekje (desnoods met lakens afschermen)?

Deel Deze Pagina