Voor moederdag heb ik een kussen gekregen met een foto van onze zoon erop. Erg leuk en origineel, maar nu vind ik het dus extra moeilijk om ook iets leuks te verzinnen voor vaderdag. Ik heb niet veel zin en tijd om het internet af te struinen, dus misschien hebben jullie een leuk idee?
Ik denk erover een shirt bij Simply Colors te bestellen. Ik heb daar eerder besteld en vond het erg leuk geworden!
Ik heb identieke shirts voor vader en zoon besteld. Rood met "Stout!" erop Misschien nog kijken voor iets kleins erbij, maar dat vond ik wel leuk
Ik ga zelf in ieder geval de Veronica gids bestellen. Maar zoals ik al vroeg wil ik zelf graag een beker beschilderen (handafdrukjes erop zetten). Iemand enig idee wat voor een verf ik hiervoor moet gebruiken?
ga hier een gevaren driehoek maken met "pas op ! mijn lieve papa aan boord" voor in de auto en die laat ik door Damian kleuren.. en nog iets erbij denk ik..
Pfff ik moet ook nog origineels bedenken. Ik kreeg afgelopen zondag het 1e schoentje van Kyra in het brons gegoten! erg leuk!
Misschien een muismat met foto? En ik zag bij de Gamma t-shirtjes met: Dat zeg ik Papa.. Als je dat leuk vindt natuurlijk..
Dat naambordje voor op de deur vind ik ook wel erg leuk ja! Wij hebben sowieso nog een nieuwe nodig! Hmmm....ik ga het heroverwegen :-D
Nee klopt. Maar de ego van papa wordt zeer zeker gestreeld als kindlief met een papa tekst op een shirtje loopt (deze papa wel in elk geval )
Ik ga bij bart smit of zo eve vingerverf halen, en op a4 ga ik dan afdrukken maken van xander ze voeten en handen. En bij de juwelier haal ik een goudenbaby hanger met xander ze naam en geboorte datum. Vond ik wel leuk zo! p.s en misschien de papa babydoos bij difrax bestellen
Ik heb dus een blanco houten doosje gekocht. Daar wilde ik de handjes en voetjes opzetten met verf, maar ze glijdt uit zeg maar dus krijg je een streephand. Met een potlood haar handje omtrekken lukt ook niet ( te ongeduldig om te blijven zitten). Wie heeft er een tip?
Ik wil ook graag een namenbord voor bij de voordeur, iemand een tip voor een leuke site? Groetjes jantina