Ik ben nu 12 weken en wil mn oude angelsound binnenkort weer eens gaan opgraven, maar die gel heb ik al lang niet meer. Weten jullie een handig huis, tuin en keukenmiddeltje dat ik kan gebruiken ipv die gel of moet ik voor de beste resultaten die gel weer bestellen? Zou ik bijvoorbeeld bodylotion kunnen gebruiken of geleid dat minder goed?
Beste resultaat is met gel... Die zit er nier voor niks bij en gebruiken ze niet voor niks in t ziekenhuis/vk/echoscopiste.
Ik gebruik af en toe ook buikcreme, werkt ook. Maar de gel werkt beter Kan je hier bestellen De Vos HealthShop van de Fa. A. Vos en Zoons
Haha, glijmiddel...hoe kom je erop . Ik heb nog twee pakken pre-seed glijmiddel, waar we nu toch niets meer mee kunnen. Dan komt het toch nog van pas (als pre-seed tenminste net zo werkt als gewoon glijmiddel...). @Wintersun; maar die winkel verkoopt volgens mij geen losse gel, alleen maar als je ook die angelsound koopt. Ik kon het op de website iig niet ontdekken. Ik heb daar overigens wel mn angelsound gehaald .
Hmmmm.... De link doet t niet zoals ik wil. Als je op de site van de angelsound helemaal naar beneden scrolt naar andere klanten kochten ook dan zie je daar ultrasonic transmission doppler gel staan voor 4.14 De Vos HealthShop van de Fa. A. Vos en Zoons Edit, deze link werkt wel goed