Hallo Meiden, Ik wil even iets kwijt.. Sommige mensen in mijn omgeving weten dat wij vroeg kinderen willen.. Nu vragen ze steeds "En? al zwanger?"pff ik wordt er zo gek van! En ook verdrietig want ik ben dus zoals jullie misschien al weten nog niet Ongi geworden sinds het stoppen met de pil.. Dus zwanger worden duurd waarschijnlijk nog wel even Liefs.. (sorry wou even mijn verhaal kwijt)
ik denk dat je gewoon duidelijk moet zijn in je omgeving dat je het niet prettig vind al die vragen omdat het je verdrietig maakt...spreek anders af dat jij er over begint al je er aan toe bent of als je daadwerkelijk zwanger bent.succes meid weet uit ervaring hoe het is vandaar mijn advies.liefs Patricia
geen probleem...trouwens ik heb gehoord en veel gelezen hier dat Etos zwanger worden goed is om je cyclus weer op gang te brengen misschien iets voor jou?
Ja, Ik slik het nu een paar weken..? Heb wel al een paar dagen verschillende klachten zoals, Buikpijn,misselijk,Erg moe.. Maar verder geen Dingen die met Ongi te maken kunnen hebben
hm misschien moet je over een week als je nog niet ongi bent eens een testje doen?vind het vervelend voor je die onzekerheid meid
hey moontjee, Ik weet er alles van, ik ben begin juli gestopt met de pil en na 63 dagen eindelijk ongesteld. Ik snap hoe jij je voelt meid ik was ook erg onzeker hier over.