Wanneer is een hond nog een hond?

Discussion in 'De lounge' started by Moedertjevj, Feb 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Krokus

Krokus Fanatiek lid

Oct 5, 2007
    3,080
    0
    0
    Grubbenvorst
    een hond in bed??? bah bah bah. nee dat zou ik nooit doen, wij hebben geen hond en zullen er ook nooit een krijgen. Mochten we toch ooit een hond krijgen dan komt de hond echt niet boven, zeker niet in bed.

2. Springmuis

Springmuis VIP lid

Aug 19, 2008
    7,043
    0
    0
    :D mijn honden zijn verwend :D

3. noukie89

noukie89 Niet meer actief

die van ons slaapt in zn mand bij ons op de slaapkamer

4. mieppie1

mieppie1 Actief lid

Nov 9, 2009
    159
    0
    0
    roermond
    Eeen hond moet hond blijven en geen "kind"van mensen.
    Maar dat is mijn mening.

En het belangrijkste uiteraard, als er maar goed voor gezorgd word!

5. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,030
    1,852
    113
    Provincie Groningen
    Wij hebben een heilige birmaan, een kat die alleen binnen is.
    De enige privilege die ze heeft is dat ze op de bank mag liggen.
    Voor de rest wil ik haar niet op het aanrecht, niet op bed en niet op tafels en kasten hebben.
    Vind het echt zoooo goor als mensen hun katten op tafel of op het aanrecht hebben.
    Tuurlijk hou ik van mijn kat, maar ze staat voor mij niet gelijk aan een mens.

6. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Als wij onze hond in bed laten slapen moeten wij een ander bed nemen ben ik bang haha dan passen wij er niet meer bij. (grote labrador)

Nee meneer gaat netjes in de gang of bench, krijgt geen kleren aan hooguit een zonnenbril op zodat ik een leuke foto heb haha
    Als wij eten gaat hij op zn kleed en hij krijgt pas zijn eten als wij klaar zijn met eten.
    Het is een schat van een beest maar soms ook nog een lekkere draak hahaha.

Tijd geleden was er een programma over wat ze in amerika met de honden doen.. nageltjes lakken, naar de kapselon, kleertjes, dure halsbanden, en ga zo maar even door, zelfs de vacht verven!!! mafkezen...

7. Onze hond behandel ik echt niet als een kind.Hij mag niet op de bank(als wij weg zijn neemthij het ervan helaas)en heeft zijn eigen mandje.
    Ook komt hij haast nooit boven en moet er niet aan denken dat hij bij ons in bed moet slapen.
    Hou veel van ons dierenvriendje maar dat gaat mij te ver.Hij mag wel als er iets van vlees of vis over is van het avond eten,maar dan krijgt hij het wel in zijn hondenbak.

Hondje van mijn ouders mag wel op de bank en op bed.

8. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    2,635
    0
    0
    Moet altyd lachen als de baasjes zichzelf papa en mama noemen, je bent zelf toch geen hond :D

9. klavertje4

klavertje4 Bekend lid

Jun 15, 2009
    788
    5
    18
    NULL
    NULL
    #29 klavertje4, Feb 19, 2010
    Last edited: Feb 19, 2010
    Hier mag ze savonds voor dat we gaan slapen even knuffelen op bed daarna gaat is in haar eigen mandje .
    Als we eten dan moet is in haar mand. Ze krijgt gewoon haar eigen voer. Ze heeft soms een jasje aan maar ze is nog pup en met deze kou nee dan kan niet aanzien dat het zo koud heeft ze is ook nog heel erg klein.Maar standaard geen kleertjes.En ze mag alleen op de bank als we er opzitten.En het vraagt niet zomaar erop springt.Als er bezoek is dan mag er helemaal niet op.

Eigenlijk als ik eerlijk ben is wel me kindje.
    Zeg soms ook geef mamie of papie een kusje.
    En me pa zegt altijd daar is me kleinkindje weer kom is bij opa.

10. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

Jul 31, 2007
    2,139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    leuk onderwerp.

ik denk dat ik best streng ben hihi
    heb een dalmatier, die mag absoluut niet op bed, ze mag heel af en toe op de bank.
    ze mag niet schooien,krijgt geen kleren aan,mag niet meeeten enz.
    en ze mag ook geen serviesvan ons aflikken,
    dus ze krijgt eten in haar eigen bak en niet op een schoteltje of ons bord af likken na het eten,
    of net zoals mijn schoonouders,daar staat de hond altijd de vaatwasser uit te likken,ik vind dit zooooo goor.dan hoef ik echt niet meer van die borden te eten, en nee ook niet als ze afgewassen zijn!!

11. Springmuis

Springmuis VIP lid

Aug 19, 2008
    7,043
    0
    0
    gna gna gna ik ken het:D

en als ik wegga dan ga ik ze helemaal kussen en knuffelen en love you voor en love you na, en mijn vriend zit dan altijd maar te zuchten 'je gaat alleen even boodschappen doen hoor' hahaaha maar ondertussen is het wel aaah kom maar bij pappie;)8)

12. Springmuis

Springmuis VIP lid

Aug 19, 2008
    7,043
    0
    0

IEWL!:$ dat mag dus bij ons dan ook weer net niet..

13. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,266
    6,794
    113

Een hondentong is schoner dan jou tong hoor, :D

14. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

daar ben ik het dan weer niet mee eens;) want ik eet geen drollen van een andere hond op. maar maakt verder ook niet uit. onze hond at ook weleens de overgebleven aardappels uit de pan. als ze daarna weer afgewassen worden zie ik het probleem niet. vind ik het zelfde als hond likt aan je hand, wast hand en eet weer uit je hand.

15. Chantalll

Chantalll Actief lid

Feb 7, 2010
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben 3 honden, 2 staffords en en jack russel en ik mag wel zeggen dat ze aardig verwend zijn. Ze mogen op de bank, slapen op bed (gaan er s'nachts uit hun zelf wel weer af), word enorm veel mee gewandeld, hebben een ruime collectie aan riemen en halsbanden, een goed gevulde koekjespot en ga zo maar door.

Ze krijge geen kleren aan of wat dan ook. Dit vind ik echt heel verschrikkelijk.

Het zijn onze honden, maar maken wel een groot deel uit van ons gezin....;)

16. Lovetrust

Lovetrust Actief lid

Jan 27, 2010
    390
    171
    43
    Mijn hond is echt een hond, mijn hond krijgt geen hapjes van een vork maar gewoon eten in zn bak, mijn hond ligt niet op bed maar gewoon op de vloer of in zijn mand, mijn hond heeft geen kleertjes maar gewoon zijn vacht.

17. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    sommige mensen gaan wel ver ja.

maar ik zag laatst een reportage over volwassen vrouwen die van die baby born poppen hadden en ze als levende babys verzorgden :$

dus het kan gekker ;)

18. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,266
    6,794
    113

Je hoeft het er niet mee eens te zijn maar het is gewoon een feit.

Een hondenbek heeft een zelfreinigend vermogen ( of zo) en heeft veel minder bacteriën dan een mensen mond of zelfs een vaatdoek.

Ik verzin het niet hoor.

Maar goed dan nog ga ik niet mijn gezicht laten likken hoor ( al is het frisser dan tongen met je eigen man, ha ha :D)

19. Springmuis

Springmuis VIP lid

Aug 19, 2008
    7,043
    0
    0
    hahaha ja maar het idee he, jekkie :p

20. Annedore

Annedore VIP lid

Feb 17, 2010
    7,338
    836
    113
    Female
    Flevoland
    Hoewel mijn honden soms voor mij VOELEN als zijnde mijn kindjes, ik weet dat ze dat niet zijn. Ze worden dus ook behandeld als honden.
    Kijk sommige dingen mogen bij ons wel, die bij anderen weer niet mogen.

Mijn kleine hondje mocht van mij op bed toen ze nog alleen was. Sliep ook bijna een jaar lang gezellig bij ons in bed. Nu zijn beide honden gewoon 's nachts beneden, elk in hun eigen bench.
    Ze mogen ook op de bank, RUSTIG liggen, als er op de bank gestoeid gaat worden, dan veeg ik ze eraf (ook de hond van 35 kg ja;)).
    Verder heeft kleine hond (op aanraden van de dierenarts) een jasje voor in de vrieskou. Maar nu heeft ze die dus al niet meer aan, zo tof vind ik het niet :p

Bedelen is uit den boze :x Net zoals de aandacht op proberen te eisen. Wij zijn heel goed in de honden negeren als ze zich opdringerig gedragen. Ze druipen dan ook wel af en gaan op hun plaats.
    Ze eten ook voer voor honden en geen mensenmaaltijden bij ons aan tafel. In bad alleen als ze in kadavers of stront hebben gerold.

En wat ik het toppunt van belachelijkheid vind in hondenland:
    DIE IDIOTE HONDENBUGGY'S :$

Damn! Wat een onzin. Een hond hoort te lopen en het liefst zeker een uur per dag los door het bos te racen!
    Kijk als je hondje nou heel bejaard of slecht ter been is, dan begrijp ik het wel weer, nuanceren is ook een kunst ;)

Groetjes Annedore

Share This Page