Wanneer is een hond nog een hond?

Discussie in 'De lounge' gestart door Moedertjevj, 19 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    Ik vind het wel schattig hoe iedereen hier over hun hond praat!

2. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Onze hond hoort zeer zeker in het gezin, zou haar voor geen goud willen missen, maar het in bed nemen van je hond en aan tafel mee laten eten gaat me toch echt te ver! Kijk ieder voor zich hoor.. En misschien ligt het er ook wel aan wat voor hond je hebt, maar ik zie ons nou niet een hond van 65 kilo in bed nemen enz haha... Nee ik denk dat je daar een typ voor bent of niet ;)

3. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Iedereen doet het op zijn of haar manier en als de hond gelukkig is, is het goed toch?
    Wij hebben zelf een beagle, onze allerbeste vriend!
    Hij mag dan ook veel. Hij slaapt bij ons op bed en 's avonds ligt hij bij ons op de bank. Als we eten, mag hij er gewoon bij zijn. Als ik aan het koken ben, zit hij op de wacht, stel je eens voor dat er iets valt! :D Hij mag niet schooien (waar hij toch wel erg goed in is ;)) of iets bij onze dochter weg eten. Hij eet zelf gewoon in de keuken. Verder kleden we hem niet aan. Ik zag het gister nog bij de Pfaff's. Zo'n klein hondje moest een winterjasje aan! :$ Die arme schat wist niet hoe hij zich moest bewegen, werkelijk te zielig!
    Ik snap wel dat sommige mensen het vies vinden, een hond in bed. Maar bij ons is dat gewoon zo gegroeid. En hij is ons eigen, ik ben absoluut niet vies van onze hond. Elke dag het bed goed uitkloppen en 2x per week verschonen. Prima te doen en zo gezellig! :)

Deel Deze Pagina