schoenen vraagje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door wanna be a mama, 21 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wanna be a mama

wanna be a mama Bekend lid

16 mei 2011
    728
    1
    16
    Ons dreumesje is nu bijna 13 maanden en loopt vrij goed en snel aan onze handen, maar nog niet los. Nu heeft hij nog van die antislipslofjes maar die zijn echt aan vervanging toe. Welke schoentjes kan ik nu het beste aanschaffen voor die tussenfase van nog niet zelf lopen?
    En waar bestellen jullie de schoentjes? En meten jullie zelf de maat of laat je het meten?

2. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Van die leren, flexibele slofjes. Dochter had ze van Aapies; zeer tevreden over! Ik geloof dat ze ook wel slofjes hebben waar je buiten mee rond kan stappen. Echte schoentjes pas kopen als hij 8 tot 12 weken los kan lopen. En verder tot dan vooral blote voetjes of antislipsokjes, flexibeler wordt 't niet ;)
    Ik heb zelf haar voetjes gemeten, zorg dat hij bv op een papiertje staat en zet dan bij de hak en teen een streepje. Heel belangrijk dat he meet terwijl hij staat.

3. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Shoesme heeft schoentjes die je nu aan kan doen. Ze hebben 3 fase schoenen en als ze nog niet helemaal los lopen hebben ze schoenen met een heel flexibel zooltje. Ze zijn wel prijzig dus ik zou ze dan wel even heel goed op laten meten.

4. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    wij hebben flexibele schoentjes van "jochie" aangeschaft. We hebben wel zijn voetjes op laten meten, omdat we er zeker van wilden zijn dat ze goed zouden zitten. Overigens waren we wel verrast dat er zoveel verschil in schoenen kan zitten. Van het ene merk paste maatje 19, en van de andere 21... Hij loopt er superstevig op. Blote voetjes is natuurlijk ook super, al vind ik het zelf nogal koud in deze tijd van het jaar.....

Deel Deze Pagina