Bibabad....vind het niks...

Discussion in 'Verzorging' started by micnick, Sep 28, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. micnick

micnick Actief lid

Jan 17, 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gisteren hebben wij voor het eerst het Bibabad gebruikt. We hebben een kleine badkamer en steeds voor zoon een opblaasbaar bad. Deze was weer lek dus ik dacht voor een betere en langdurige optie te gaan. Recensies zijn goed, ondanks de prijs.
    Nu vind ik het erg tegenvallen. Snap niet dat dit bad zo duur is. Vind het er goedkoop uit zien en ben bang dat de kwaliteit niet geweldig is.

Maar goed, hoe zit het met het drogen?
    Wanneer ik het bad normaal via de afvoer leeg, blijft er water staan. Heel gedoe om alles eruit te krijgen. Hoe krijg je deze dan goed droog? Want ik wil hem na gebruik 's avonds laten drogen, dan in de ochtend, als wij moeten douchen opklappen en wegzetten. Kan dus niet.
    Iemand tips?

2. birds86

birds86 VIP lid

May 13, 2013
    5,305
    2,002
    113
    Female
    Dat snap ik even niet. Ik vind t biba badje heel fijn. Juist omdat die makkelijk is droog te maken en weer op te bergen en vervolgens weer te pakken. Je laat het water eruit via de stop en legt het doek wat over de ijzeren randen en dit droog je beetje af met de handdoek. De rest droogt vanzelf en zo klap je m de volgende morgen weer in.
    Hoe jij t beschrijft die ik t ook en dat gaat prima. Misschien even handigheid in krijgen ;)

3. Abri

Abri VIP lid

Jun 16, 2010
    12,423
    3
    38
    Inderdaad hier ook leeg laten lopen, en dan doek of omhoog of even omkeren en vervolgens nadrogen. Zo droog! En meestal klap ik hem 's avond al weer in als ikzelf naar bed ga.

De kwaliteit: hier is hij na 6 jaar nog prima dus was zijn geld zeker waard.

4. micnick

micnick Actief lid

Jan 17, 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk ook dat er even handigheid in moet krijgen. Heb net ook het doek omhoog gedaan zodat al het water eruit is.
    Zoon is er iig blij mee! 😊

Share This Page