Ik heb al een hele lange tijd een abbo bij tmobile maar vanaf vandaag geeft hij aan dat ik geen bereik heb Helemaal niks! Kan alleen noodoproep doen ( en ja mn rekeningen zijn betaald )
Nou ik had toevallig de afgelopen 2 dagen wel dat mijn internetverbinding het niet deed.. kon dus wel bellen.
Misschien is je simkaart kapot. Had mijn man vorige week. Ik heb zijn simkaart in mijn telefoon gedaan en de mijne in die van hem om te testen of het aan de simkaart lag. En toen deed zijn simkaart het dus weer niet. Het was dus echt de simkaart die problemen gaf en niet de telefoon. Bij hem stond er bij bereik een kruis en verder deed de telefoon het wel.
Nou mijn man heeft tmobile en die heeft er ook last van. @Umm ik had dat ook met mn internet verbinding de afgelopen dagen maar nu kan ik niks meer niet bellen niet internetten niet pingen niks hahaha
Tis wisselend bij mij, maar wel iets bij t mobile, mn vader en een vriendin hadden ook geen bereik vanmiddag.
Geen last van gehad. Ik heb altijd prima bereik. Behalve op mijn werk, maar daar heeft elk netwerk last van.