Advertenties waar je niks aan hebt

Discussie in 'De lounge' gestart door Devilschase, 14 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.157
    8.132
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik zag dit:

En dacht ; dude wat moet je met 18 freakin wijnglazen? 18?!

Hebben jullie ook wel eens dat je denkt van Wtf moet je ermee

2. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ja regelmatig :D Dat heb ik héél erg vaak en erg snel, vandaar dat ik master ben geworden in het ontwijken van reclames (ook de dingen waar ik dan wel interesse in zou kunnen hebben). Wat ik vaak idioot vind zijn de kortingszaken.

Je krijgt dan maar liefst 60% korting bij besteding van een bepaald bedrag, wat je überhaupt nooit zou besteden en al zeker niet bij die winkel, voor dingen die je eigenlijk niet nodig hebt ;) En adverteren dat ze ermee doen!

3. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Zijn het niet verschillende maten? Ik snap t ook niet helemaal! Alhoewel... als je een feestje geeft?! Maar dan zit je er daarna ook weer mee!

Misschien voor als je onhandig bent dan? :p

4. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Voor die prijs is het niet zo erg als je er 1 stuk laat vallen in ieder geval.

5. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Mwoah, ik heb ook zo'n set (niet van Xenos).. 6 witte wijn, 6 rode wijn en 6 water glazen...

6. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik had dat vandaag bij deze, al moest ik er ook wel om lachen.. :p

7. Dink87

Dink87 Actief lid

28 apr 2013
    278
    0
    16
    Zullen inderdaad hier wel verschillende soorten zijn. Ik heb ook minstens 12 wijnglazen. Een set van 6 witte, 6 rode en heb nog wat losse glazen van eerdere sets waarvan de rest stuk is en zo.

Maar ik ben het ermee eens dat er vaak advertenties zijn waarbij ik denk, welke gek koopt dat nou.

8. Dink87

Dink87 Actief lid

28 apr 2013
    278
    0
    16

Lol wat een ding. En als je hem gebruikt kunnen ze ongemerkt je tas leegroven.

9. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    ik snap die 2+2 gratis advertenties nooit ;)

Mensen slaan het massaal in als een stel bezetenen terwijl het in feite hetzelfde is als 1+1 gratis, alleen nu MOET je er 2 van kopen en is dus echt een verkooptruc..

Ik snap dan ook niet dat veel mensen niet snappen dat 2+2 gratis ECHT niet voordeliger is dan 1+1 gratis en als verzamelaars in de rij staan om hun hele mandje bij oa het kruidvat te vullen :p

10. koala28

koala28 Niet meer actief

Uit drinken, en er sneuvelt er nog wel eens een bij ons. Dus handig. Ik heb een jaar geleden zo'n doos gehaald en ik moet binnenkort weer halen want er zijn al heel wat glazen gesneuveld. Wij gebruiken ze veel bij etentjes.

11. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Haha ik ben ook zon lomperd die al die wijnglazen wel nodig heeft :D

12. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Zo te zien zijn het wel allemaal dezelfde maat glazen. Er staat ook op time to party. Als je vaak feestjes geeft handig, maar anders hoef ik er ook geen 18:D

Ik zag pas een advertentie voor een potje met een ipadhouder eraan vast. Zodat je kind zelfs op het potje niet zonder de ipad hoeft. Want tja arm kind als je hem beroofd van zijn ipad als hij op zijn potje moet;)

Deel Deze Pagina