Ik heb nu twee opvolgende (geen ongesteldheid tussendoor gehad) miskramen gehad, ondanks dat is mijn wens voor een tweede kindje zo groot dat ik het graag nog eens zou willen proberen. Zijn er mensen die na twee of meerdere opvolgende miskramen toch nog een voldragen zwangerschap hebben mogen meemaken. Ik vraag me dit omdat ik graag zou willen weten of we nu zouden moeten stoppen en het later weer eens moeten proberen ofdat er toch wel een mogelijkheid van een vorderende zwangerschap in zou kunnen zitten.
Hoihoi, Bij mijn eerste zwangerschap had ik precies hetzelfde, gestopt met de pil, meteen zwanger en meteen weer mis (bij ca 5 weken). Meteen doorgegaan en WEER mis bij ca 5 weken. WEER meteen doorgegaan en het resultaat daarvan ligt nu boven te slapen . Ik dacht er maar bij, jeetje wij zijn vruchtbaar samen zeg! Ik vond een pauze nemen een beetje zonde van de tijd eigenlijk! Succes en hopelijk is het inderdaad 3 keer is scheepsrecht. groetjes, Marit
Ik heb in 2007 na drie miskramen - waarvan twee opeenvolgend - een gezonde zoon op de wereld gezet. En ben inmiddels halverwege mijn tweede (opeenvolgende!) zwangerschap. Dus het kan echt! Heb vertrouwen, en hopelijk komt jullie kinderwens spoedig uit! P.S. Heb je berichtje verplaatst naar Zwanger worden. Groetjes, Wendy Moderator
Bedankt voor jullie lieve woorden, (en bedankt voor het verplaatsen wist niet recht waar ik het moest plaatsen).