Hoi Allemaal, Mijn man en ik proberen samen een kindje te krijgen. Ik heb al kindjes uit een eerdere relatie. Deze zwangerschappen kwamen altijd heel erg snel binnen 3 rondes. Nu hebben we ronde 14 gehad, en vandaag kondigde rondje 15 zich aan. We hebben al onderzoeken bij de gyn gehad. Het zaad is goed en ik heb netjes elke maand een ei sprong. Toch lukt het niet. In juni mogen we terug komen, tot die tijd toch zelf proberen. Ik begin er langzaam een beetje van te balen. Gelukkig ben ik heel erg nuchter en tel ik mijn zegeningen. Ik ben heel happy met mijn kids! Toch had ik dit niet verwacht.. Herkenbaar voor iemand? Liefs Juul
Hoi, Heel herkenbaar. Van mijn zoontje was ik ook vrij snel zwanger en bij de 2e heeft het 1.5 jaar geduurd. Ook onderzoeken bij de gyn gehad en aan de clomid gezeten. Geef de hoop niet op! Na dat ik de wens voor een 2e een beetje naast me neer had gelegd, was het raak. Heel veel succes en hoop dat je snel een knaltest in handen mag hebben
Gek he? Ik kan het gelukkig redelijk naast me neer leggen. Ik heb al die maanden een soort rost vast vertrouwen gehad, dit komt gewoon goed. Maar nu krijg ik af en toe toch de bibbers.
Ik en mijn vriend zijn inmiddels een jaar bezig. Onlangs onderzoeken gehad bij de gynaecoloog en alles was prima. Toch raken wij niet zwanger. Dus ik snap je frustratie. Wij hebben zelf nog geen kinderen en willen heel erg graag. Wij hebben 41% kans om spontaan zwanger te worden volgens de gynaecoloog. Dus we klussen maar flink in de hoop dat deze ronde raak is.