Hulp bij kaartje

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Rosalyn, 4 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Hey dames,

Willen jullie even helpen met mijn ff kaartje. Is nu de tweede cyclus die ik temp, de eerst was na het verwijderen van mijn spiraal en mijn menstruatie kwam na 14 dagen. Nu is in mijn tweede maand geen ei geconstateerd door ff. Nu heb ik wel een streepjes kruis. Ik heb wel het idee dat het klopt omdat ik op die dagen ook rekbaar slijm had. Nu heb ik afgelopen weekend na een temp dip ook weer wat afscheiding gehad niet rekbaar. Kan het zijn dat mijn bassale temp hoger is dan bij de vorige cyclus? Mijn vorige cyclus tempte ik eigenlijk veel lager en deze gehele cyclus telkens zowiezo 0,3 meer. Wat hulp graag :). Ook de vraag wanneer zal ik testen?

hier de link naar mijn kaartje:

41d197 Ovulation charts on FertilityFriend.com

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Denk dat FF het wel goed heeft qua ei, maar twijfelt door cd 20 en 21. Je gaat daar opeens weer omlaag en vult watery in als afscheiding.

Qua hoogte van je basale temp, dat kan inderdaad per maand verschillen. Dus dat is op zich niet zo raar.

Testen kun je het beste doen vanaf 14 dagen na je eisprong, maar ja er zijn hier genoeg meiden die dat niet halen qua geduld haha. Ik zelf heb het er ook wel eens moeilijk mee hoor.

Succes!

3. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Ja het is zo vreems want waar ff mn ei spot had ik wel een doorzichtige slijm prop. Ook had ik dit van t weekend en nu zakt me temp vandaag ook bijna een halve graad. Zal vandaag dan toch maar de laatste ovu test doen.

4. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Je tempt wel op de goede manier?
    Kan natuurlijk ook zijn dat je lichaam er nog aan moet wennen dat je spiraal weg is, al hoop ik voor je van niet.

5. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Ik heb mijn spiraal verwijderd omdat het hormoon gehalte te laag was. Volgens de gyn doet alles weer gewoon zijn werk. Buiten dat ze me cyclus van 38 vorige keer was lang vond. Ook heeft ff in die cyclus helemaal geen ei gespot. Ben bang dat mijn ei netnis geweest of zelfs nog moet komen. Temp is vandaag 0.4 lager.. ken niets anders dan afwachten helaas

6. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Meis en als je nou alles weg haalt aan info wat betreft je afscheiding? Neem je het even over op papier zo dat je het ook weer kan invullen. Ben benieuwd of ff dan überhaupt een kruis plaatst.

7. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Editl..sorry een reactie in het verkeerde topic

8. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Temp is nu weer verder gezakt en ff heeft zijn kruis weggehaald. Of mijn ei geweest is of nog moet komen blijft de vraag. Ik denk dat hij van t weekend is geweest.

9. Happyme

Happyme Actief lid

6 mei 2008
    375
    0
    0
    Rosalyn, het is helemaal niet vreemd om in de eerste cyclussen na het stoppen met anticonceptie geen eisprong te hebben hoor. Het kan even duren voor de eisprong weer op gang komt.

Ik zou me er geen zorgen over maken en als je goed blijft temperaturen vind je je ei vanzelf.

Ik hoop voor je dat je snel zwanger bent! Succes!

10. Venna

Venna Niet meer actief

Aan je temperatuur en positieve ovulatietest te zien, zal je ei vandaag of morgen springen.

11. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Hey dames,

Nog bedankt voor het kijken de vorige keer, inderdaad zoals venna al dacht is mijn ei 8 maart geweest en zit ik nu 6 dagen dpo. Wel had ik gisteren ineens een stuk lagere temp en vandaag weer netjes 36,9. Moet wel zeggen dat ik dat tempen iedere ochtend weer spannend vind hihi. Hoe staan de zaken bij jullie?

12. Happyme

Happyme Actief lid

6 mei 2008
    375
    0
    0
    Zonder je hoop te geven kan het een innesteling zijn die dip.

Ik herken de spanning, de laatste keer bleef hij maar hoog. Dat hoop ik voor jou ook natuurlijk!

13. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Hey dames,

Daar ben ik weer, mn temp kaartje is weer zo raar. Gewoon hetzelfde als vorige cyclus gedaan. Om 8 uur getemperatuurd voor ik uit bed ga, kan nu toch nog niet mn ei hebben gehad!

Help..

14. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Ik denk dat t nog komt en dat je temp eerst nog gaat zakken. Liefs

Deel Deze Pagina