Goedemiddag Dames, Ik heb op 18 mei een geslachtsecho gehad. Op de echo heeft de echoscopiste 5 x laten zien in verschillende beelden dat het een meisje betreft. Duidelijke echo ook meegekregen. Nu vraag ik me af.. hoe groot is de kans dat ze het nou toch nog fout heeft? Volgens mij is het echt duidelijk, en ze zei dat ze het zonder twijfel kon zeggen maar maak me toch zorgen omdat je wel is hoort dat het later toch een jongen blijkt te zijn.
hahaha hou ik je aan! denk ook dat het onmogelijk is dat het dalijk toch een jongetje blijkt te zijn want de echo is wel heel duidelijk!
Duidelijk een meisje ben ook bij haar geweest hier de mijne kan je vergelijken ik krijg ook een meisje
Lol! Dat is écht wel een meid hoor! Overigens zou ik altijd een slag om de arm houden, want 100% zekerheid (zoals in je TT) krijg je pas na de geboorte. Overigens hebben wij ook al de kamer blauw hoor, dus als het een meisje blijkt te zijn.....
Dit is toch een zeer duidelijke echo? No offense, maar ik begrijp niet zo dat je hier nog bevestiging voor nodig hebt...maar gefeliciteerd en veel plezier met roze shoppen.
dank je wel. Ja altijd een beetje onzekerheid. Ook omdat dit mijn eerste kindje is. Maar het is inderdaad wel duidelijk nou ik zo zit te vergelijken met jongetjes echo's en andere meisjes echo's . Gelukkig !!
Hihi ik snap het wel hoor! Mede omdat ik het zo knap vind dat ze dat allemaal kunnen zien al, net als die 20-weken echo, wat ze daar allemaal op kunnen zien Ik was eerst ook een beetje twijfelachtig, terwijl het bij mij ook duidelijk een meisje was! Deze foto was met 16 weken. Van de 20-weken echo heb ik een nog duidelijkere, maar niet op m'n tel
Ja!! dat is het vooral. Nu moet ik wachten tot de 20 weken echo voor bevestiging.. dat is nog 4 weken wachte ... duurt zo lang hahaha ..