Goedemiddag! Wanneer is het HCG verdwenen na een behandeling met Cytotec bij een missed abortion? Ik heb 6 weken geleden Cytotec genomen na een missed abortion en 2 weken daarop een echo controle gehad van mijn baarmoeder (zag er goed uit). Hierna wel gemeenschap gehad. 2 weken geleden had ik een heel klein beetje bloedverlies (1 dag wel en een dag niet en dag wel). Hierna niet meer gemeenschap gehad. Sinds deze week heb ik meerdere hele licht positieve zwangerschapstesten (kruidvat 2v5) in handen.
VenusZ, je mag 6 weken na een miskraam met behandeling toch wel verwachten dat het Hcg van die zwangerschap uit je lijf is, dus ik durf wel te zeggen dat het van een nieuwe zwangerschap is. Heb je deze week nog eens getest? Groetjes Brigitte
Hallo Brigitte, Bedankt voor je antwoord. Ik heb ondertussen een (menstruatie)bloeding gehad, maar heb wel bloedtesten laten doen. 7 weken na MA: HCG 10.8 En toen werd ik 4 dagen ongesteld (vorige week). 8 weken na MA (gisteren): HCG 7.9 Mijn manlief en ik zijn weer bezig met een nieuwe ronde. Mijn vraag hierbij is: werken ovulatietesten wel, nu ik nog HCG in mijn bloed heb? De huisarts kon me het antwoord niet geven . Groetjes!
Hoi VenusZ, Ik ook niet helaas. Het is wel heel weinig hcg, dus ik kan me voorstellen dat de ovulatietest niet zó gevoelig zijn dat ze daar positief op uit slaan. Maar helemaal zeker zeggen durf ik het ook niet. Groeten Brigitte