Hoi hoi meiden.. ik weet niet of ik het onderwerp hier goed plaats maar wil even mijn verhaal kwijt.. Mijn vriend en ik zijn sinds oktober 2006 bezig met onze kinderwens.. maar wilde echter niet lukken .. Werd heel onregelmatig ongesteld en als het dan eindelijk kwam was het de moeite niet waard na zon lange tijd.. Oktober ben ik dus gestopt met de pil en heb een lange tijd moeten ontpillen .. ik kreeg in april een ontsteking aan mijn baarmoederhals wat enorm pijnlijk was en daarna ben ik dus niet meer ongesteld geworden.. na bezoekjes aan de dokter is het er dan toch eindelijk van gekomen dat ik vandaag naar de gyn mocht met mijn vriend om verder te bespreken wat we nu gaan doen... heb nu medicijnen gekregen om de menstruatie op te wekken(provera) en ook nog medicijnen om mijn ei sprong op te wekken(clomid).. Moet dan de derde dag van mijn menstruatie bloed prikken en de 21ste dag van mijn cyclus ook om te kijken of ik een ei sprong gehad heb.. voor de rest gaan ze ook meteen mijn vriend zijn zaad onderzoeken.. ben blij dat het nu allemaal wat vlotter gaat en hoop dat we snel een mooi + hebben groetjes schatje1
hoi meid spannend allemaal he hopelijk werpen de medicijnen snel hun vruchten af en ben je snel zwanger succes ermee
ik vind het allemaal heel spannend en hoop dat de medicijnen ook gaan werken Maar denk dat ik de eerste menstruatie wel heel pijnlijk ga krijgen omdat ik al een paar maanden niet echt ongesteld ben geweest.. dus ben benieuwd! xxxjes
hoi hoi meiden.. gister eerste provera pil ingenomen.. vind het allemaal wel heel spannend hoor..! Hoop dat de medicijnen allemaal aanslaan groetjes schatje1
hoi meid! Veel succes! Ik hoop voor je dat je niet lang aan de hormonen hoeft en dat ook alles met je vriend goed is! (toen ik na een lange tijd weer ongesteld werd met Primolut, viel de pijn en hevigheid erg mee hoor, alleen de eerste dag deed veel pijn) Succes!
nou heel veel succes dan maar meid, en dat het dan nu binnenkort maar een keer raak mag zijn... gr.smoekie
Beetje eentonig misschien maar ik hoop ook zeker dat je de boel gauw op de rit hebt! Heel veel succes meid! Elmo
hoi meiden.. dank jullie wel allemaal! Ja we zijn nu sinds oktober bezig en ben blij dat ik nu door de artsen serieus genomen word en dat ze ons eindelijk gaan helpen want die onzekerheid is ook niet alles kusjes schatje1
heey meiden.. gister derde provera pil in moeten nemen.. ik moet zeggen dat mijn buik vandaag heel erg aan het rommelen is en af en toe wat pijn maar het valt gelukkig nog mee.. groetjes schatje1
hoi meiden heb zondag de laatste pil in moeten nemen.. heeft er iemand ervaring met die pillen(provera) en hoelang duurde het bij jullie voordat je de bloeding kreeg>? kussiej
ik kreeg mijn ongi ongeveer 3-5 dagen erna succes meid hopelijk komen de duivels snel en kun je weer verder
heey meis! dank je voor je antwoord is nu derde dag dus ben benieuwd.. het rommelt wel een beetje maar jah zegt niks he haha kussiej
heey meiden.. ben gister ongesteld geworden.. gelukkig nu maar even afwachten allemaal wat er gaat gebeuren enz.. kan denk ik voorlopig niet meer op het forum komen omdat ik morgen ga verhuizen Ik hoop zo snel mogelijk weer erop te kunnen spreek jullie snel weer! groetjes
heey meiden.. ben inmiddels over verhuist en alles een beetje op orde hier haha... ben gister begonnen met eerste clomid dus ben benieuwd! groetjes
heey meiden vandaag laatste clomid pil in moeten nemen.. ik ben heel benieuwd of het werkt nu uitgaan van paar daagjes wachten en klussen dan maar en hopen dat het raak mag zijn... groetjes
heey meiden.. vanaf gister( was dag 10) kans op eisprong het vandaag heel erg last van me buik gehad echt de onderbuik.. dus zou ik dan toch de ei sprong hebben gehad? ik weet het niet zeker maar hoop het zo krijg de 22ste overal de uitslagen van ( bloeduitslagen en ook van mijn mannetje)dus ben heel benieuwd! groetjes
Hoi, kan me voorstellen dat het voor jullie spannende tijden zijn Het zou kunnen dat je vandaag je ei hebt gehad (al is dag 10 wel nogal vroeg) maar niet iedereen voelt zijn ei (ik bijvoorbeeld helemaal niet) dus het kan evengoed niets betekenen dus moest ik jou zijn zou ik nog wat vrolijk doorklussen Lees trouwens dat jullie ook nog verhuist zijn... alles al uitgepakt? Bij ons stonden na een jaar nog dozen op zolder die niet uitgepakt geraakten (durf er zelfs nu mijn hand niet voor in het vuur te steken dat ze allemaal leeg zijn )! Ik hoop dat de clomid aanslaat en je cyclus vanaf nu terug op gang komt... succes! Liefs, Marisha